mig     och mitt liv

Direktlänk till inlägg 31 januari 2010

jippie!!<3

Av Dalicei - 31 januari 2010 11:15

hej och hållå,kompisar!!

jag är en tjej som precis skapat en blogg. jag är ny elava år men fyller tolv om mindre än ett halv år.jag hoppas att du kommer följa den här bloggen,och lära känna mig. jag hade tänkt att skriva som en dagbok .fast bättre.jag är lite ny på det här så om jag gör nåt knas får du typ ..slå en en singnal? jaja men om du redan känner mig(från klassen elr nåt annat)vill jag gärna att du också följer bloggen men kom ihåg att jag kan skriva om dig,och då får du inte bli ledsen. för jag hatar att göra mäniskor ledsna. igår hade en av mina kompisar fest.om du som läser är typ 15 så snälla tro inte att det var som ett barn kalsas. för det var helt tvärtom. fast när man är typ 15 så är killarna kanske inte så jävla fega som dom är när dom är elva/snart tolv.hoppas jag ialla fall.jaja,festen blev lite spesicell. för alla började gråta. och varför? jo,för att dom kännde sig tvunnga att dansa tryckare med sin pojkvän,och för att en tjej hade frågat en kille om han ville dansa. och då sa han nej. just då kännde den tjej sig inte så ledsen.hon gick på toa,och när hon kom tillbaka såg hon honom dansa.med en av klassens smalaste. det tog hon skit hårt.som ett slag i magen,du vet.för hon som fråga var kanske inte världens smalaste.men hon ser inte heller tjock ut(tycker jag,som är hennes bästis).i en hel kvart satt hon på toan och grät. hon tyckte att hon var tjock,ful allt fult och äkckligt. så jag och två kompisar fick dra ut henne därifrån. så dansa vi med henne resten av kvällen.killen hon fråga,han vet inte vad han gick miste om för hon dansar som en gudina på dansgolvet.det blev sent igår så idag är jag trött,trött och tröttast.men jag hoppas jag överlever,för jag måste till skolan på måndag för att lämmna tillbaka klänningen som jag låna av min bästis.

Tills jag skriver igen:     puss o kram

 

//:ida<33

 
 
Ingen bild

Saga

1 februari 2010 17:42

Jaha? Okej.. Men jaha..

 
Ingen bild

Chrizze :D

1 februari 2010 21:01

Ditt andra inlägg kom aldrig fram till sidan :(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dalicei - 10 augusti 2011 13:57


Tja!   Ibland saknar jag den här bloggen. Men mycket sällan. För det är mycket enklare att dela saker och blogga på blogger. Men aja... Har ni gjort idag då?   puss!   ...

.

Av Dalicei - 9 maj 2011 14:40

Min nya blogg finns på blogger och heter:   www.alicelever.blogspot.com     ps.men kom ihåg att den bloggen inte är för er,utan bara för mig själv. ds. ...

Av Dalicei - 22 april 2011 15:45

Okej,ny ska jag bekänna en sak. Jag har en ny blogg. Inte på bloggplatsen och inte på devote. Eller blogg.se. Den är inte klar än så ni får inte veta vad den heter. Ni kanske får reda på det nån gång. Men med den här bloggen är det så många måsten ...

Av Dalicei - 20 april 2011 18:32

Va med Em&Jenni idag. Kul som alltid :)   Om ni visste vad jag gjorde nu.Goodbye,suckers! ;D ...

Av Dalicei - 17 april 2011 11:23

Haha, igår var jag på bio med Saga och vi såg,aa det kan ni nog gissa, men det var iaf skit bra! :D Lite läskig,kul och spännande hoppas otroligt mycket att det kommer en fortsättning :)  Sätta precis på Spotify,och blev sur pga alla ändringar dom ...

Låtar

Omröstning

Ska jag byta blogg namn?
 Ja!
 Kanske...
 Nej!

Sök i bloggen

Presentation


Tjejen bakom bloggen:
Det här är jag.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Språk

www.barbiekiller.bloggplatsen.se

www.juliamedsinkamera.bloggplatsen.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards