mig     och mitt liv

Alla inlägg den 5 februari 2010

Av Dalicei - 5 februari 2010 19:07

 hej o hallå kompisar!  nu sitter jag här med julia(en av min fd grannar). och gissa vad? det äger! jag har just nu väldigt roligt=) vi har pratat om ALLT. och jag har redovisat (nästan)allt jag vet om twilight!!  <33 love it. kommer inte blogga mer idag/kväll för vi ska kolla om det finns nån bio att se,sedan ska vi se på let´s dance!! ska bli super kul=)

puss o kram Edward Cullens flickvän (nåt nytt!) Ida Swan!<33

Av Dalicei - 5 februari 2010 15:49

 Hej o hallå,kompisar. har nu varit i skolan och på pianot. Skolan var hyfsad okej. Hängde mest med  Mårten,Tilda,Saga(babybellosten)och sakke. det var pannkakor till lunch och dom var (som vanligt)för mjuka i mitten o hårda i kanterna=( äckligt om jag får säga nåt. jaja, snart kommer våra fd grannar. det suger för den tiden jag måste vara med dom kunde jag hängt med polarna i stället med icke sa nicke.... jag känner mig bara så närvös och nere när jag tänker på det. strunt sammma, jag får vara en hjält ändå(som jag alltid är i min fantasi). Mamma gav mig två tidningar som tröst =) det är nog det som får mig att överleva! älskar tidningar!!! det är det bästa som finnas(förutom kompisar) =). skriver så fort jag hinner och har nåt att skriva om!

puss o kram Edward Cullens flickvän Bella Swan<33

Av Dalicei - 5 februari 2010 07:02

Hej o god morgon kompisar! jag vakna för en kvart sedan och är super tröttt. just nu låter det idiotiskt av mig att jag var uppe så sent i går. men,men inget jag kan göra åt.I går var mamma o shopppa med min lilla syrras gudmor... och jag fick tre jätte snygga jeans,ett par super snygga shorts och halsband med örhängen!! supre kul värkligen.men i kväll kommer våra gammla grannar hit... lite tåkigt om jag måste vara ärlig. Barnen är snart 8 o 10... inte så kul för mig då,liksom. men  jag får överleva ändå.För jag MÅSTE!!  just nu vill jag bara vara hemma hela dagen.. slappa och sova =) fast det går inte ju. det är synd =(när jag kommer hem idag på eftermiddagen har jag piano... så jag kommmer att skriva llite senare. kankse ett kvälls inlägg? nej jag vet inte,känns som jag inte vet nåt just nu faktiskt...jaja, måste skicka och äta nu om jag ska hinna äta nåt!!

 puss o kram Edward Cullens flickvän Bellla Swan<33

Låtar

Omröstning

Ska jag byta blogg namn?
 Ja!
 Kanske...
 Nej!

Sök i bloggen

Presentation


Tjejen bakom bloggen:
Det här är jag.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Språk

www.barbiekiller.bloggplatsen.se

www.juliamedsinkamera.bloggplatsen.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards