mig     och mitt liv

Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Dalicei - 6 februari 2010 22:31

hej och hallå! nu har våra fd grannar stuckit o jag har masserat morsans fötter framför tv:n. En helt vanlig lördag. Fast det känns som det är söndag och det är dax för helvet igen. Då blir man glad när man tänker på att man har en till dag att sova,slappa och fjärta på(sryk det sista). Såg på melodifestivalen och tyckte faktiskt(nästan första gången)att rätt låtar gick vidare:-). nu är jag bara SÅ jäkla trött!att ha en som är två år yngre(och piggare) här tar på krafterna... skulle kunna somna nu,likso..Zzzz.....<3love you<3

Av Dalicei - 6 februari 2010 15:33

Hej o hallå,kompisar! vi har just nu kalas här hemma. Ellan-bellan(den yngste av våra fd grannar) fyller år och vi har några av hennes fd klasskompisar här. I morse var vi och åkte skridskor=lika med för mig skit tråkigt=( men,men jag fick sedan sticka ner på stan med julia och handla tidningar och smycken=) det var mycket  roligare vi ska snart kolla upp en sida som jag tror hette www.gamesforbrean.com..... skiirver när det finns mer att skriva om! för just nu finns det inte så mycket.

                                   puss o kram Edward Cullens flickvän Ida Swan<3

Låtar

Omröstning

Ska jag byta blogg namn?
 Ja!
 Kanske...
 Nej!

Sök i bloggen

Presentation


Tjejen bakom bloggen:
Det här är jag.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Språk

www.barbiekiller.bloggplatsen.se

www.juliamedsinkamera.bloggplatsen.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards