mig     och mitt liv

Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Dalicei - 7 februari 2010 20:21

Hej kompisar. Jag har nyss varit på badhuset o jobbat. får lite fickpengar där liksom.jag slapp åka skidor tidigare i dag som tur var =). är lite trött just nu o skulle helst krypa ner under täcket och läsa en bra bok. men nu har jag ingen bok.böckerna(9st) jag låna från biblan har jag redan läst,fast jag vsar dä'r för två  veckor sen...Därför ska jag kolla lite på böcker på internet som kommer i morgon i så fall. lyssnar på RIX FM, dom spelar RiRi´s rucha rolett nu =) den är super!<3 jaja,det räcker för nu.måste göra ma-läxan nu(fast jag kommer nog fasna på netet...=)

puss o kram Ida Swan<3

Av Dalicei - 7 februari 2010 12:13

hej kompisar!jag är medlem på en sida som heter GSM(kan ge er adressen sen)och där kan man läsa olika berättelser.. jaja,för att komma till sak. då läste jag en berättelse om Rpattz o kstew. den var beroende framkalande och jga visste inte det innan... på twilight böckerna står det iaf att den är det . så nu vill jag varna andra för det. den heter "min pappa är robert pattinson". fats den är super bra också..=) <3 love it!

www.gosupermodel.se kram ida swan

Av Dalicei - 7 februari 2010 09:49

hej o hallå kompisar.den här helgen har varit så ovanlig att jag knappt trodde det gick.  Och gissa vad resultatet blev?finnar...!jag vet inte änns om jag ska gå till skolan i morgon.ser hemsk ut,men känner mig värre. jag gick o la mig vid ett igår.så jag är riktigt trött nu,liksom... men i går kväll han jag besöka enrolig sida=) det är en sida där mna kan köpa böcker på.. och inte vilka böcker som helst!! det står" här kommer böcker för dig som läst twilight-böckerna och vill ha mer". helt min stil i böcker =) sidan:

http://www.adlibris.com/se/promotion2.aspx?page=vampyrer&bannerid=512&bannerpageidtype=1&bannerpageid=9508&utm_source=va

mpyrer_sajten&utm_medium=banner&utm_campaign=banner512

kanske inte din stil men det är hlet min!!  just fan,mamma vill att jag ska åka långfärds skidor i dag o jag är så trött att jag knappt vet vad jag heter. jaja,får ta itu med det senare...=(

puss o kram Edward Cullens flickvän Ida Swan<3

Låtar

Omröstning

Ska jag byta blogg namn?
 Ja!
 Kanske...
 Nej!

Sök i bloggen

Presentation


Tjejen bakom bloggen:
Det här är jag.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Språk

www.barbiekiller.bloggplatsen.se

www.juliamedsinkamera.bloggplatsen.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards