mig     och mitt liv

Alla inlägg den 22 februari 2010

Av Dalicei - 22 februari 2010 17:12

   hallå sötizar!! jag är sååå glad att jag lever. var inte säker på det ett tag. men det gjorde jag ,och för er;). jaja,det var mer folk där än jag trott. och gissa vem jag såg? jo,vi hade en nörd/missfoster i vår klass förra året,och jag tror jag såg han där(!) . Men det var faktiskt inte så hemskt, jag satt mest i soffan o snackade skit med Jimmy(kompis pappa) o han fru och mamma så klart. sen åt vi lunch. är det bara jga som är ute,men dom hade pommes som var som bokstäver? jaja,dom smackade okej o vi fick glass med lakris sen! älskar lakris<33. vi tre tiden åkte vi hem. det tar två timmar att åka,så vi kom hem för typ 20 min sen. men jag ville inte att ni skulle missa allt kul,så jag tog foton! titta och se om du också varit där,vet ja´. så länge...

PÖzz o GÖz //: Ida SWan-CUllen<3<3<3<3

     

Låtar

Omröstning

Ska jag byta blogg namn?
 Ja!
 Kanske...
 Nej!

Sök i bloggen

Presentation


Tjejen bakom bloggen:
Det här är jag.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Språk

www.barbiekiller.bloggplatsen.se

www.juliamedsinkamera.bloggplatsen.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards