mig     och mitt liv

Alla inlägg den 28 februari 2010

Av Dalicei - 28 februari 2010 11:54

Hej sötizar!!! jag är så ledsen att ja ginte har bloggat! ni vet inte. men det har varit lite fullt upp om man ska säga så... Men ni ska ja gskärpa mig<3 jaja,nu till det viktiga.

HUR MÅNGA SÅG PÅ MELON(melodifestivalen)?

jag var iaf en av dom som titta och jag tyckte faktiskt att det var första deltävlingen där det bara var en som var dålig. Jag tyckte att Anna var helt fantastik!! hon bor dessutom inte lågt här ifrån =). Men jöback? snälla,han är för gammal! precis som Pernilla. hon är typ 40 och sjunger en tonårs låt!! blä!tyckte att dom som sjöng låten Idoiot borde fått åka till globen istället.men det är jag det...och var det någon annan än jag som tyckte att Elin lanots låt dockior docktor var super lik Sibels  stop? tyckte iaf det. så länge....


//:Ida Cullen-swan-melon jury tyckare.<3 pözz o göz<3

Låtar

Omröstning

Ska jag byta blogg namn?
 Ja!
 Kanske...
 Nej!

Sök i bloggen

Presentation


Tjejen bakom bloggen:
Det här är jag.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Språk

www.barbiekiller.bloggplatsen.se

www.juliamedsinkamera.bloggplatsen.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards