mig     och mitt liv

Alla inlägg under februari 2010

Av Dalicei - 13 februari 2010 19:52

hej o hallå, kompisar!! jag kom aldrig hem för middag. jag käka hos Em o Jenny istäälet =). jag stannar nog här tills efter mellon. nog nån timme mer elr så hehe. så det betyder att jag inte skriver mer idag/kväll. jo, hannes! grattis att du ängliken har fått en bra vän på Facebook=) nämligen mig! fast det tog dig ett tag att inse.... bara synd för dig,vett du^^ jaja,pözz o gos<33

//:Ida Swan<333<333

Av Dalicei - 13 februari 2010 13:52

hej o hallå!nu sitter jag hos Em o Jenny.  och jenny leker död! hon har typ trännings värk, haha. vet ni vad hon gjorde nyss? jo,Em drog ut en godis/klubb napp ur hennes mun och då gall skrek hon!! hahaha,jag kommer hem vid sex o äter. ska försöka blogga då! =) så länge<33

pözz o gos //: Ida Swan<333

Av Dalicei - 13 februari 2010 09:35

hej kompisar! idag var det tänkt att vi skulle ner till vår caravan(husvagn).efter att det blivit så mycket snö måste vi åka ner och ta bort en del, så inte taket faller in. då sklle min lillebror vara hos sin bästis,och jag kanske vara hos någon polare men nu blev det inte så. nu åker bara papppa ner och fixar. när han kommer hem ska vi sedan gå ut och äta. mums, ska bli jätte gott. och imorgon ska jag på dop. min nye lille kusin ska döpas. det är ett super gulligt namn!! Noel!!! så sött<33 så det kan bli lite dåligt med updatering... men jag ska försöka att skriva iaf ett inlägg varje dag den har helgen =)

pözz o gos //: idaswan<33

Av Dalicei - 12 februari 2010 14:07

hej o hallå! det är jag igen. idag i skolan var super bra! fast den hade varit bättre om Tilda hade varit där..=( Tilda fatta vi skanar dig!!<33 jaja, maten idag var gega moja o köttbullar. äckligt! uch o fy o blä... jaja, idag ska jag inte göra så mycket tror jag. har inte kollat almenackan än. ska nog se på let´s dance ikväll. och just det! på tal om film. igår var det prämier av vamires daries!! det vare så jäkla bra!!<33 du måste bara se det!!! annars så gör jag det åt dig. jag kommer i alla falla att följa den tilll döden hahah. så länge...

...pözz o kram er Ida swan<33

Av Dalicei - 11 februari 2010 19:50

hej,kompisar! ddet blir ett snabbt idag igen. inte för att mamma sägeråt mig utan jag ska se på vamerirs daries! ska bli super kul. har skickt vän förfrågan till kompisarpå facebook o gsm idag =) hoppas all säger ja. har spelat piano idag. det var kul=) ska spela fur elise nästa gång!!! haft en bra dag!<3

pözz alla fjortisar<33 o

puss alla tråkiga normala<3

 ida swan<3/<33

Av Dalicei - 10 februari 2010 17:07

hej kompisar! jag får egentligen inte skriva nu. mamma sa att jag inte får göra annat än läxor på dator idag. det är för att jag gick o la mig super sent igår... så ni ska veta att jag riskerar livet för er nu! haha. men allvar. idag har jag haft det bra i skolan(om man tar bort en elak/taskig person... vi kallar han mr.SG) så jag måste sticka nu!

puss i love you / ida swan

Av Dalicei - 10 februari 2010 07:28

hej kompisar! idag slutar jag sent =( jag har idrott sista lektion och det suger! hatar idrott. men när jag kommer hem ska jag skriva lite mera=) jag ska iaf försöka....

puss o kram ida swan<3


Av Dalicei - 9 februari 2010 15:56

hej o hallå kompisar! nu har jag gjort kart sv-läxan,ma-läxan o skickat i väg sv-läxan så pappa kanskriva ut den. det blev en lång berättelse den här gången... jaja,jag kommer att ha min piano på torsag isället för idag.det är pga att min lärare är sjuk<3 stckarn.. jaja,då ahr jag bara att laga mat,tömma dickmaskinen och scaouter i dag kav innan jag går o lägger mig=) mycket är det men jag får ta en sak  i taget

puss o kram ida swan

Låtar

Omröstning

Ska jag byta blogg namn?
 Ja!
 Kanske...
 Nej!

Sök i bloggen

Presentation


Tjejen bakom bloggen:
Det här är jag.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Språk

www.barbiekiller.bloggplatsen.se

www.juliamedsinkamera.bloggplatsen.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards