mig     och mitt liv

Alla inlägg den 27 mars 2010

Av Dalicei - 27 mars 2010 14:23

                                Min vecka!!!!

 

 

 

Måndag

  På morgonen var mitt hår super. det var lite lockigt och sött. så jag satte upp det lite fjortis-aktigt. om jag får säga det själv blev det bra.

   under dagen blev vädret super bra! så när jag kom hem bestämde jag mig för att ta en kopp te med honung ute på tomten.

   min favo-mugg, fick den av mamma i julas. den är med MASSOR av twilight-bilder på!!

   mumms!!!

 

 

Tisdag

 

På tisdagen var jag lite matt och orkade inte göra nåt. så då tog jag det bra beslutet att en duch och en ansiks mask kanske kunde muntra upp mig. och gissa vad? det funka!

     

 

 

 

Onsdag

 

Jaa, då var det lille brorsans födelsedag. hade tänkt att ge han ett data spel. ett spel till spel nörden, liksom.

  

 

 

 

Torsdag

 

Japp, då var det torsdag igen då. längtar tills klockan blir 20.00, då e de Vampire Daires på TV6. åhhhhhhh!!!! det är så jävla bra!!!   vill vara som Elena, men e för skitig för det.

 

 

 

Fredag

 

idag ska jag följa med min lill syrra och se Draktränarn.Tror att den kan va lite kul faktiskt. kommer reta "gullilie" skit mycket för att jag har sett den och nt hon!!

  

 

 

Lördag

 

Ja, nu sitter jag här. bloggar som vanligt och är super trött, som vanligt.

  men,men det är iaf bra väder ute. om man nu skulle vilja gå ut, alltså. då menar jag nt mig. jaja, ska släcka ljuset ikväll ska du? komentera!!!!! så länge puss o kram

 

 

 

Ida<3<3

Låtar

Omröstning

Ska jag byta blogg namn?
 Ja!
 Kanske...
 Nej!

Sök i bloggen

Presentation


Tjejen bakom bloggen:
Det här är jag.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Språk

www.barbiekiller.bloggplatsen.se

www.juliamedsinkamera.bloggplatsen.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards