mig     och mitt liv

Alla inlägg under mars 2010

Av Dalicei - 14 mars 2010 14:22

Hej vänner! igår gjorde jag ett inlägg, men det verkar nt som om det sparats. varför vet jag inte. idag är typ sjuk. har skit ont i halsen och näsan bara rinner. tror nt att jag kommer till skolan i morgon. fast vem vet, kanske är jag frisk imorgon. jaja, just nu är jag på datorn med min lillsyrran. som för den delen också är dålig.

      


vi ska snart nörda in vampire daires!<3<3

ses sen!!!


KRAM IDA!!!!  


Av Dalicei - 12 mars 2010 15:07

 Hej sötizar! den här gången har jag nt någon bra ursäkt till att jag nt har skrivit. det har bara nt hunnis med, liksom. det har varit så mycket annat.

Idag håller jag på att fixa bloggens utseende. det är super kul.. så under dom närmast dagarna kan färgerna ändras mycket. just nu är det blått. inann var det grönt... ja ni fattar.

såååå  idag blir det inte så mycket bloggande på det viset. men jag kommer att fixa på den länge. om jag nt är så är jag på bdb(bilddagboken). om ni har det,så heter jag twilight-ida.

puss o kram

                             KRAMIZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!

Av Dalicei - 10 mars 2010 20:25

Hej gosisar! I morse gick jag till skolan med en klump i magen. jag fattade inte varför. men när dagen började dra sig mot sitt slut förstod jag. Jag var rädd för att några av mina vänner skulle frysa ut mig igen. Hela den här veckan har varit helt knäpp. jag kan förstå om dom kanske säger att jag övereagerar(hur stavar man?). det kanske jag gör också,jag vet inte. jag försöker vara snäll och bry mig om mina vänner. men omtankeär tydligen inget som uppskatas här... därför mår jag dåligt. Det ända som får mig att må bättre är att det finns några vänner kvar som gillar mig. och jag hoppas att dom gör det ett tag till. och ni som tar åt er av det här. bli inte arga på mig, för jag menar inget illa. Det här är min blogg,jag får faktiskt skriva vad jag vill. ni kanske tycker att jag är som Saga, men tyck det då. för jag vet att det inte är så. jag gnäller inte. jag vill bara få ur mig all sorg. och det här är ett sätt som funkar bra för mig. och sist till er som tar åt er:

 

FÖRÅT MIG OM JAG GJORT

 

 NÅGOT MOT ER!<3<3<3<3<3

 

 

så nu var det  ute. pust. och till er andra. förlåt att jag inte har skrivit. men i måndags så var jag med Sebbe,och i går hade jag Piano och Scoaoter. så dte var lite fullt upp liksom. saknar er alla! känner mig så jäkla ensamm...<3 behöver en äkta kram nu

 

 

                                Kram!!!

 

    så här känner jag mig just nu =(


Av Dalicei - 7 mars 2010 19:47

Hej sötizar!! Idag var inte lika vacker som igår. Idag var faktiskt rätt så grått. här ligger snön vackert överallt. och om du inte har något för dig är det riktigt trevilgt att gå ut en sväng =). Idag har jag typ bara slappat. om ni inte har något imot så säger jag faktiskt att det var jälvigt skönt. har gosat  med Noel det mesta av dagen, typ. imorgon är det skola. mamma kommer vid typ nio,såå jag blir i skolan runt 11,hoppas jag.  Så länge mina älsklingar....

PUSS O KRAM ///IDA<3


Ps.här kommer bilderna!


  

Ta gärna en sväng ut<3

   Det blir nog aldrig vi,men man kna ju alltid hoppas!!<3<3

  

Pinglan och Ellan åkte i backen<3


              kram!!<3 

Av Dalicei - 6 mars 2010 19:43

 

Hej sötizar! min dag började trevligt<3<3 faktiskt med sol och klarblå himmel. när jag vaknade myste jag lite med minsta lillsyrran,Idun.klockan tolv satte mamma,idun(yngst),ingela(näst yngst)  och jag i bilen. vi skulle nämligen åka till våra kusiner. Det tar lång tid att åka dit och gissa om jag hade tåkigt? har en bild på mig i bilen(är lite gladare för jag har nåt att göra)

Men det var värt all tråkig bilåkning. För när vi kom fram fick vi TE!! och bulle. och vet ni vad? jag ÄLSKAR teeeee!!  här är en bild på mitt älskade te<3

jaja,dagen var bra. och nu ska jag se på mellon<3

Pözz o göz er för alltid //ida<3

Av Dalicei - 3 mars 2010 18:57

   Hej gosisar!  det känns som en hel evighet sen jag bloggade sist. okej, det var en hel evighet sen...haha. igår var en toppen dag,kul i skolan och kul efter skolan<3.

idag har också varit en toppen dag! om man bortser från det dåliga.här är en lista

DÅLIGT:Att Tilda blev sjuk och gick hem.

BRA:Allt innan det<3

DÅLIGT:Skolmaten!!

BRA:Fick godispåse fast jag inte han med kalaset!<3

 Det var min bra-och-dålighets lista,haha. men ja ni fattar? jag har just nu inget att skriva om...=( så jag lägger upp bilder istället =)

  

Älskar er!!

  Coolingar!<3

Sötizar!!<3<3     

Låtar

Omröstning

Ska jag byta blogg namn?
 Ja!
 Kanske...
 Nej!

Sök i bloggen

Presentation


Tjejen bakom bloggen:
Det här är jag.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Språk

www.barbiekiller.bloggplatsen.se

www.juliamedsinkamera.bloggplatsen.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards