mig     och mitt liv

Alla inlägg den 12 april 2010

Av Dalicei - 12 april 2010 16:48

Heej alla go'a människor! Idag är det måndag.En hemskt dag faktiskt. men det blev inte såå hemskt som jag väntat.kanske beror det på solen(som motvilligt kom fram under dan)kanske beror det på att det var okej på gympan. men jag förstår inte,jag har fortfarande den där klumpen i magen. skulle kanske ringa Christine och be henne komma över. nej,orkar inte. har precis duchat. rakat bena på köpet! fick inga rivsår denna gång(som tur var!) men det blev ändå inte så bra som jag ville. mm.tillbaka till det där om klumpen. vad här jag att oroa mig för?

upsattsen om Italien

eng-läxan

scouterna

konseren

gympan på onsdag

det var nåt mer...äch! jag kommer inte på det.  jaja,har inget mer att  raportera.

heej så länge!

                                                KRAM FRÅN IDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Dalicei - 12 april 2010 06:55

Heej sötisar! nu sitter jag och borstar mitt toviga hår. skola idag.bajs.vi slutar sent!! det är hemskt. jaja,fär väl göra det bästa av stunden.gud,vad trött jag är! orkar knappt blogga så trött jag är. hoppas er dag blir bra,för det kommer inte min.

såå länge.....

                                   KRAM FRÅN SKOLTJEJEN IDA!!!!

Låtar

Omröstning

Ska jag byta blogg namn?
 Ja!
 Kanske...
 Nej!

Sök i bloggen

Presentation


Tjejen bakom bloggen:
Det här är jag.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Språk

www.barbiekiller.bloggplatsen.se

www.juliamedsinkamera.bloggplatsen.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards