mig     och mitt liv

Alla inlägg den 13 april 2010

Av Dalicei - 13 april 2010 16:40

Heeeej alla överdrivare!! Idag är det(som ni säkert fattat vid det här laget)Tisdag. En skit tisdag om jag ska vara ärlig. Tisdagar brukar vara en av dom bästa dagarna i  veckan,idag,var det en vanlig sketen(vet nt hur man stavar) skoladag. Ska dra till scouterna snart. måste nog cykla för träningen på tomten gick inge vidare. hoppade hopprep(nån som lagt mäsrke till hur jobbigt det är?). men hopprepet vill inte som jag ville! hoppade en litestund iaf. var hos soldocktron idag oxå. gick ganska bra,faktiskt. men måste dit igen nästa vecka.idag var oxå det berömmda simtestet. jag skulle inte med,men ändå kunde inte folk ge FAAN i att fråga varför ska inte du med?va?va?va!fick nästa huvudvärk av alla IDIOTISKA frågor. sen när jag skulle till skoldoktorn slutatde itne frågorna direkt. vart ska du?=O mitt svar i huvet:det ska du ge faan i,jävla nyfikna ung-jävel!

jaa,nu sa jag ju inte så,men jag tänkte. det värsta var att det var inte mina vänner som frågade.utan idioterna som tror att dom är så coola som ALDRIG är med som tror att jag ska säga nåt privat till DOM! kan bara säga:FUCK YOU! till dom som tänker så.

har inte kännt av stressen så mycket ännu.men den kommer nog.vänta....nu! nu är jag stressad. =) jaja,ska ta lite foton ikväll ;) som ni får se imorn. måste äta nu!!!

sååå läänge......

                                     KRAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Låtar

Omröstning

Ska jag byta blogg namn?
 Ja!
 Kanske...
 Nej!

Sök i bloggen

Presentation


Tjejen bakom bloggen:
Det här är jag.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Språk

www.barbiekiller.bloggplatsen.se

www.juliamedsinkamera.bloggplatsen.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards