mig     och mitt liv

Alla inlägg den 14 april 2010

Av Dalicei - 14 april 2010 20:20

Heej kära läsare. jag är en bloggerska. men bara som hoddy. några stora bloggerskor är Kissie,blondinbella och Foki. jag följer alla tre bloggarna och tycker att dom är... nja alla är inte bra men jag måste ha koll på hur dom gör för att bli som dom är. Jag tycker att blondinbella är fin tjej. en bra bloggerska,men tycker också att den kan vara lite trist ibland. Kissies blogg är nåt helt annat. hon är på och säger precis vad hon tänker och tycker. visst tycker jag att det är bra på ett sött men hon sårar oxå folk. och det tycker jag inte är okej. man ska inte vara elak på nätet, det är bara dumt. sen till Foki's. som oxå är min favorit blogg. älskar hennes stil,hus hon är som person,blogg och typ(inte riktigt) allt. Hoppas du tycker att min blogg är bra,om du itne kan du lägga en kommentar om vad du tycker är fel/dåligt och hur du tycker jag ska förbättra det. jaja,nu var det sagt.

ses!

                                kram o puss//:ida

Av Dalicei - 14 april 2010 17:27

Godag alla fina människor där ute! idag har varit en toppen dag. jag klev upp i tid. till och med innan väkarklockan ringt. det ni! iaf,farmor och farfar kom imorse och hämta mamma och mina små systrar. dom skulle följa med och hämta Molly. Hunden som dom ska köpa. Molly finnns långt ner i småland och vi bor nära Stockholm. såå det blir en lång bit att åka. i skolan är jag klar med uppsatsen om Italien. på gympan var vi ute och körde King och hopprep =) det var faktiskt kul. och det kommer från mig som vanligtvis inte gillar gympan. när jag kom hem städade jag mitt rum ordentligt. och nu är jag precis klar. bilderna jag lovade er igår får vänta. måste göra läxan  nu.

såååå läänge!!!!!!.......

                                                puss kram hjärtan MVH och allt vad som nu finns //: ida

Låtar

Omröstning

Ska jag byta blogg namn?
 Ja!
 Kanske...
 Nej!

Sök i bloggen

Presentation


Tjejen bakom bloggen:
Det här är jag.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Språk

www.barbiekiller.bloggplatsen.se

www.juliamedsinkamera.bloggplatsen.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards