mig     och mitt liv

Alla inlägg den 15 april 2010

Av Dalicei - 15 april 2010 16:55

Heej sötizar! idag är det Torsdag. i skolan hade vi bajsiga matte,tråkiga bild, och barnsliga utetid. Men sen kom jag hem från det där dårhuset. och började busa med min nu ett år gammla lillasyster. jo, idag nämligen fyller hon ett. firade henne i morse och vi firar henne nu.har gäster här. men  det är bara min syslingar och mammas kompisar. såå jag drog upp till mitt rum och där är jag nu.

igår lovade jag att ni skulle få bilderna från Tisdag. har fixat det nu, så nu kommer dom!:

Saga ska föreställa en elefant som gråter hahaha<333

   Här ska hon smaka på älgskit! tyvärr lyckas hon inte....hihi   Jag med min gudmor! hon har nyss vart i Spannien och latat sig den brunisen!

   Här är jag med halva min patrul!! i love you,guy's!!!!<333

   Vet inte riktigt vad bilden ska visa,men sött drömmande är jag i alla fall! =)

   My och Saga brottas. har hade fler bilder mendet här var den ända som inte var snuskig....tolka det som du vill!

   Och det här är min outfit for to day!!haha,smexig jag är<3333

 Det var alla bilder.

sååå länge.............................................
...................

                                                  
                                 KRAM FRÅN IDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Låtar

Omröstning

Ska jag byta blogg namn?
 Ja!
 Kanske...
 Nej!

Sök i bloggen

Presentation


Tjejen bakom bloggen:
Det här är jag.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Språk

www.barbiekiller.bloggplatsen.se

www.juliamedsinkamera.bloggplatsen.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards