mig     och mitt liv

Alla inlägg den 24 april 2010

Av Dalicei - 24 april 2010 19:19

Heej, nu har dan gått. har varit på gråden och spelat basket.det var faktiskt kul, är lite duktig på det oxå! jippie. Min dag har varit bra om man bortser från att jag har fått(bara) två utskällningar idag, och öppet hus i skolan. har fixat med bilder,vart hos min super mysiga mamma<33 fick en Klick! tidning av henne för att jag var så snäll och söt sa hon. men man vet aldrig.... hon kan ju ljuga och egentligen tycka att jag är ful. fast då skulle jag ha sett det. Känner min mamma för bra. Hon är inte som en mamma för mig. utan som en kompis som bestämmer lite mer bara. och som bråkar ibland.ganska ofta. jaja,älskar henne iaf. har fått en låt på huvet,en annan som jag bara vill höra om och om igen. lägger upp båda! jajja ,här är dom!

Justin Bieber med Love me lyrics


Beyonce med If i were boy oxå hon med lyrics.


Njut nu av dom gobitarna!

för sååå längggeeeeeee.....

                                                  
  KRAM FRÅN SÖTA LILLA IDA!!!<333

Av Dalicei - 24 april 2010 12:52

Heej alla! idag var det öppet hus i skolan. man gick runt och gjorde olika stationer med föräldrarna. det går ut på att man ska va med sina föräldrar. själv tycker jag att det är idiotiskt. är man inte med sina föräldrar tillräckligt ändå?måste man va med dom EN dag till och på en lördag! var tvungen att gå upp åtta bara för att komma i tid. men som vanligt kom vi(jag och  pappa och lillbrorsan och två lillsyrror) inte i tid en då. jag gråter inte. för det var inge kul att vara där. jaja, vi var tvungana att gå tidigare än man skulle för att hinna till tennisen. jaaa, nu sitter jag här och  väntar på att pappa sak komma hem och laga mat. han hämtar min näst yngsta syrra från tennisen. eftersom att vi är så olika i ålder spelar inte vi sammtidigt. hon spelar sist så då måste man vänta på henne.

igår kväll var det dico. i början var det segt men efter ett tag var man där på dansgolvet och kunde inte gå där ifrån. Sötnosen med stort S var där och jag fick faktiskt dansa med honom lite. tror inte att nån la märke till det,men det gjorde vi. fast det var många som dansa med honom,mig och alla andra. vissa blev ledsena,vissa gick hem, vissa frågade chans, vissa grät. och så finns det dom som jag. dom som går om kring och tror att dom kan fixa allt, men märker att det inte går. så slutar dom tänka så mycket och dansar som om det var det ända dom kunde.har lite ont i kroppen i dag faktiskt. men det var det värt. och igår var det första gången jag berätta för nån som vem som är  min lilla Sötnos.

det var everything!

såååååååå läääännngggeeeeeeeeeeee(djupt andetag)

                                                  
                                          kram och pussa och lite till från mig!!

Låtar

Omröstning

Ska jag byta blogg namn?
 Ja!
 Kanske...
 Nej!

Sök i bloggen

Presentation


Tjejen bakom bloggen:
Det här är jag.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Språk

www.barbiekiller.bloggplatsen.se

www.juliamedsinkamera.bloggplatsen.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards