mig     och mitt liv

Alla inlägg den 25 april 2010

Av Dalicei - 25 april 2010 16:50

Heej alla! sitter i sängen och lyssnar på rix fm. mysigt som fan, alltså. idag har jag hjälpt pappa med bygget,cyklat med mamma och hämtat småbarnen(mina små syskon).  har även fikat. men när jag skulle äta lunch blev jag illa mående,sa inget med så fort jag tänkte på att jag skulle äta,mådde jag illa. vad kan det bero på tro?lämmna gärna en komentar! har fortfarande ont i bena,så imorn när jag är i skolan.lova att inte skratta åt mig! skäms som fan.  jaja, ska surfa vidare nu! puss o hej!

sååååååå lääääääääängggggggggggeeeeeeeeeeee

                                                  
                                         KRAM FRÅN IDA<333

Av Dalicei - 25 april 2010 11:36

Heej alla panikslagna!  jaa, söndags streesn har nyss kommit. det är hemskt, så jag måste göra nåt åt det snart. syskonen är hos en kompis och mamma har lunch från jobbet,så hon kom precis hem. pappa bygger(som vanligt), och jag bloggar(som vanligt). måste nog gå ut och sola för attfå bort dena obekväma stress. ´neej, måste göra läxor först. jaja, ska inte förstöra din söndag. imron ska skolan  igång igen. bara typ 7/8 veckor kavr! på trosdag ska jag praoa hos pappa på hans företag,ska bli rätt kul. känner redan alla som jobbar där.eller alla chefer som jobbar där. dom har super bra humor allihop, så det blir nog skit kul. om man bortser från att jag måste gå upp vid halv 7. är ledig på fredag för att jag var i skolan i går. men skulle hällre vara ledig på en måndag eller onsdag. har världens trännigs värk i bena. är från i fredags,och kan knappt gå(!). helt sjukt, för jag överdriver inte!! jaja,ska nog sova lite nu.

ssssssååååååå lllläääänggggeeeeee

                                                  
                   KRAM FRÅN SÖTA IDA!!!!

Låtar

Omröstning

Ska jag byta blogg namn?
 Ja!
 Kanske...
 Nej!

Sök i bloggen

Presentation


Tjejen bakom bloggen:
Det här är jag.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Språk

www.barbiekiller.bloggplatsen.se

www.juliamedsinkamera.bloggplatsen.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards