mig     och mitt liv

Alla inlägg under april 2010

Av Dalicei - 24 april 2010 12:52

Heej alla! idag var det öppet hus i skolan. man gick runt och gjorde olika stationer med föräldrarna. det går ut på att man ska va med sina föräldrar. själv tycker jag att det är idiotiskt. är man inte med sina föräldrar tillräckligt ändå?måste man va med dom EN dag till och på en lördag! var tvungen att gå upp åtta bara för att komma i tid. men som vanligt kom vi(jag och  pappa och lillbrorsan och två lillsyrror) inte i tid en då. jag gråter inte. för det var inge kul att vara där. jaja, vi var tvungana att gå tidigare än man skulle för att hinna till tennisen. jaaa, nu sitter jag här och  väntar på att pappa sak komma hem och laga mat. han hämtar min näst yngsta syrra från tennisen. eftersom att vi är så olika i ålder spelar inte vi sammtidigt. hon spelar sist så då måste man vänta på henne.

igår kväll var det dico. i början var det segt men efter ett tag var man där på dansgolvet och kunde inte gå där ifrån. Sötnosen med stort S var där och jag fick faktiskt dansa med honom lite. tror inte att nån la märke till det,men det gjorde vi. fast det var många som dansa med honom,mig och alla andra. vissa blev ledsena,vissa gick hem, vissa frågade chans, vissa grät. och så finns det dom som jag. dom som går om kring och tror att dom kan fixa allt, men märker att det inte går. så slutar dom tänka så mycket och dansar som om det var det ända dom kunde.har lite ont i kroppen i dag faktiskt. men det var det värt. och igår var det första gången jag berätta för nån som vem som är  min lilla Sötnos.

det var everything!

såååååååå läääännngggeeeeeeeeeeee(djupt andetag)

                                                  
                                          kram och pussa och lite till från mig!!

Av Dalicei - 23 april 2010 14:10

Heej alla snälla! har fått en komentar(som jag inte har godkänt) från "you suck". den lilla jäveln skriver att jag är en jävla wannade och ful och tjock och allt. och jag tror inte denna jävel vet vem jag är! såååå om du läser detta(han/hon son skicka kommentaren) ta åt dig nu!:

DU DIN JÄVLA UNGJÄVEL KAN FAN BÖRJA PÅ DAGIS IGEN OCH LÄRA DIG VAD DET ÄR FÖR ORD DU ANVÄNDER. FÖR JAG, ÄR INTE WANNADE, JAG ÄR INTE  TJOCK, OCH JAG ÄR FAN INTE FUL.  så jäkla snorunge, tror att den är nåt. faan vad arg jag blir. snorunge. min dag var bra tills jag läste den ju!!!  iaf. det är dico ikväll(kul) och jag har fått vara nära min kärlek idag. och hoppas han kommer i kväll!! tror det. men man vet aldrig. jaja

sååååååååååååååå längeeeeeeeeeeeeeee

                                                  
                    KRAM FRÅN DEN COOLAALISA IDA

Av Dalicei - 22 april 2010 15:46

Hej all gosiga glada personer där ute! idag är jag super glad. inte för att jag vet varför, men jag bara är det. idag hade vi målkontroll i Kemi. det var AS lätt. skulle ha klarat det innan vi började med det oxå. så jäkla lätt var det. när jag fick det, började jag och tjejen brevid mig skratta åt hur löjligt provet var. sen blev jag utkastad. då sate jag mig vid en annan tjej och började skratta och prata.  om fröken kunde ha kastat ut mig ännu mer skulle hon ha gjort det. för det ända jag gjorde var att låtsans gå på toa och prata. sen hämtade jag lillsyrran och kom hem och år mellis. kaffe och rostad macka blev det. nu sitter jag här och har det så skönt så skönt. that was my day to day. men inte nog med det. om 4 h oh 7 min börjar Vampire diaries!!! jag är som beroende av det!! jjaaj...

såååå länge...............................

                                       KRAM FRÅN EN BEROENDE ALIAS IDA!!!!

Av Dalicei - 20 april 2010 16:50

Heej alla!! idag var en bra dag, till lektionerna. Var hos skolsyster idag. gick inte så bra tyvärr. kan bero på ********** ska inte skriva det ordet här. har fått veckan oxå(konstig svenska jag vet). haft piano, bara scouter kvar! och ducha då. jajaja, vi ses älsklingar!

sssååååååååååååååå längggggggeeeeeeeeeee

                                                  
                                    KRAM FRÅN IDA!!!!!

  

Av Dalicei - 19 april 2010 16:41

Heeej alla som är glada! jag är glad innom mig.=D jippie! Idag var en toppen dag. tills jag fick veta  några saker. Det var om att en person skulle sagt en sak om någon annan som det inte ville någon skulle veta. så nu vet typ hela världen. jaa,så gåt det med en hemlis där jag bor. inte så bra med andra ord. och det var inte nog med det. nej, för på gympan hetta det till igen. som tur va var jag inte(vad jag vet) inblandad. har lite bilder som jag ska lägga upp. men dom är inte fixade så dom ser helt CP ut. bara så du vet!

jaja,såååå längeeeeeee

 

 

                                          KRAM FRÅN IDA!!!!!

      

Av Dalicei - 18 april 2010 19:56

 heej! jag håller på att packa väskan till i morn. och kan inte hitta mina skor! nån som sett dom?? jaja, hade en rätt så bra dag till sist =D sov så gott nu allihop!

kram sååå längeee......

                                                  
          KRAM FRÅN MIG!!!! IDA!!"!!!"!""""!"!"!!!!!!<3E3333333

Av Dalicei - 18 april 2010 15:30

Heej alla söta människor! har tråk idag med,men vill inte göra nåt. har fått den där kända söndags-stressen. och det hjäpler inte att jag har glömmt att av beställa böckerna från TL. såå nu måste jag fixa frimärken och spåtta ut 60kr att betala med. Skit!!! ska nig gå ur den klubben. ingen av böckerna är av min smak. blä! jaja, det brukar vara bättre att  möta problemen än att fly från dom.

sååå längeeeeee.......

                                                 PUSS OCH KRAM FRÅN IDA<333333333333333333

Av Dalicei - 17 april 2010 15:58

Hej alla trötta läsare! skriver först nu för jag har inte orkat inann. Idag är det som om att all ork bara försvunnit. kanske ska sätta upp lappar  och fråga om nån har sett min ork....

min lillasyster är så rar av sig. hon såg att jag var lite nere och började baka kakor. dom är snart klara och då ska vi njuta av dom godingarna, mumms!

jag tycker det är lite klent om kommerntarer, ni som har en åsikt(om vad som helst) lägg en kommentar så kankse jag tar upp det i  nästa inlägg. som min söta lilla vän Christine skrev typ nåt om att min blogg är fin(eller om det var jag hehe). svarar jag att jag tycker att hon är fin oxå<33 så snälla kommentera vad ni tycker är bra eller dåligt!

jaja, sååååå längeeeee

                                          KRAM FRÅN IDA!!!!!!!

Låtar

Omröstning

Ska jag byta blogg namn?
 Ja!
 Kanske...
 Nej!

Sök i bloggen

Presentation


Tjejen bakom bloggen:
Det här är jag.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Språk

www.barbiekiller.bloggplatsen.se

www.juliamedsinkamera.bloggplatsen.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards