mig     och mitt liv

Alla inlägg under april 2010

Av Dalicei - 11 april 2010 10:35

Heej alla morgon pigga! Har precis vaknat och mamma tvingar redan ut mig. för vad vet jag inte,men är bomb säker på att det är för att jag ska hjälpa! jag som är så TRÖTT! satt typ uppe hela natten igår,bara för att fixa bilder till min blogg.att bo hemma suger. man måste hela tiden göra som vati-o-mutti(mamma o pappa) vill HELA TIDEN!! man får aldrig göra som man själv vill. eller jo,när man inte vill göra som man själv vill. DÅ minnsan ska man få göra som man vill. helt sjukt. jaja, måste på toa nu. efter det vill nog mutti att jag ut.

puss på er mina räddare!

Av Dalicei - 10 april 2010 22:40

Just nu har jag en SUPER KRIS!!! jag vill ha en rosa blogg som alla andra har. men jag sökte på vampire diaries bilder på google  hittade ja gen blogg om vamyrer som var jätte snygg! den var typ som min när den hade paramore som bakrunds bild. i färgerna svart och röd! åhh!!! vet  inte vad jag ska göra!!! jag vill ha den snyggaste bloggen i unerversum men det funkar bara inte för mig. och på räga på allt är jag inne i nån typ av vampire diaries-fas. ååååååååh. fffaaaaaan. fanfanfanfanfanfanjävlarjävlar(svårare att skriva jävlar så jag skriver fan)fanfanfanfanfanfanfanfanfanfan. mmm. jag ska testa en grej,men blir kanske inte klar ikväll.jaja,vi får se

puss på er alla!!!

Av Dalicei - 10 april 2010 18:21

Heej, mina go'a vänner. idag är det lördag,och det betyder att i övermorn börjar skolan. måste kolla när nästa lov är...XD

Längtar faktiskt lite till skolan.Det är bara det att jag hatar måndagar så innerligt mycket. Jaja,har en dag kvar iaf.sen är man död. På kvällen igåt hade Matilda en lite "spök-vandring" blev sams med henne och Emelie då. känns mycket bättre nu. Idag har jag faktiskt bara träffat Matilda när jag skulle ut med Sally. Sally är en hund,och vi är hund vakt åt henne. hon är en super snäll och söt 28 årig(i hund år) gammal Collie. Mamma släppa ut mig idag för att bära ved,så då har man väl fått veckans motions pass. Ska se på Jakten på juila ikväll med mamma och lillsyrran.

läser för annat en bra bok som heter Det är okej,jag har jätte stora trosor på mig. det är andra boken i Georgia Nicolson's serien. och jag bara älskar den serien!!!

det var allt för idag.

                KRAM FRÅN IDA<3<3<3

Av Dalicei - 8 april 2010 19:32

Heej, jaa idag var den s.k skit dagen. jag vaknade med en klump i magen. sen när mamma gnällde om att jag aldrig hinner med min tränning blev det bara värre. sedan gick jag till min kompiar. körde för ert vettade anti-smink idag. var först bara bra. klumoen blev mindre. men när jag sedan blev ute stängd(dom låste dörren o låt mig va ute utan jacka,skor eller nån) på skoj, kom klumpen. jag har nån typ av fobi av att bli ute stängd på det visset. såå jag fick panik och satte mig ner och fingrade med mobben för att lunga ner mig själv. när dom började kasta ut mina saker ur ett fönster explodera jag. fick värsta paniken. tyckte att det var jväligt elakt gjort. men det är inte det värsta,inte heller det att dom skickar melj som om inget hade hänt, nej utan det värsta är att dom inte tror att dom gjorde nån fel!! att det va jag som var knäpp! är så arg att jag kokar! tycker ju att om dom läser det här, att dom kan iaf säga förlåt. jag pratade med ett par vänner om det som hände om dom tyckte att jag var knäpp. men dom sa att det var dom som var knäppa inte jag. jaja, då var det sagt.

ONSDAGS:

jag skrev inte för att jag inte hann. men jag var med linn. om ni vill ha bättre updatering om vad jag gör,kolla då mig BDB heter 12iAugusti.

 

kram från den sure!<3333333333333333333333333333333

 

PS. ingen bild för att datorn krachar om den får fler bilder i sig. måste tömma den först!

Av Dalicei - 6 april 2010 21:04

Heej, mina kära små vänner! ledsen att jag inte skrev igår. men jag hann bara inte. först såg jag på Arn-tempelriddaren på tv4, sedan ville jag inte sluta titta på den sk snygg-Arn. då tog jag fram pappas filmer(han har båba filmerna) och började nörda! det va min mpndags kväll de. men till er som sett Arn filmerna:FY FAAN!!!! VILKET JÄVLA SLUT! skulle fan kunna döda dom som kom på att han skulle dö! älskar Arn Mangnusson som fan! drömmer att jag är Cecila. okej, jag vill inte vara hon. bli slagen i ett kloster, sin stora kärlek dör i  hennes armar, har djävulen själv till syster med mera,med mera.... UCSH!! jaja, på dagen var jag med Cristine, Matilda och Julia. vi hade kul. okej, inte det där med Rupert ,då. Julias spindel. är fake men ser faan äkta ut. och hon flyttar runt den varje dag så den ska verka äkta! men annars var det kul. idag var jag med Julia igen. men också med e av hennes bästa vän från...ja,kommer inte ihåg vart men där ifrån hon kommer iaf. vi hade faan så jävla kul. om du läser det här Sarah:I LOVE YOU,SO FUCKING MUCH AND YOU TOO JULIA!!!!!

jaja,vi klättra på skolans tak. inte jag då, jävla vikt o osmidighet. jag trodde faktiskt att om jag skulle klättre upp så skulle trädet man klättrar upp i gå av!  jaja, när vi gjorde det kom vår vaktis. man får inte klättra på taken man vi gör det ändå. oxå skulle vi visa Sarah hur liten vår skola är innuti. jaja, då började han skrika på hos och kom mot oss. just då ringde min mobil. så vi gick o låssades prata i telefon allihop!okej, jag låssades inte jag gjorde det verkligen. menmen, sen gick vi in i skogen av nån jävla andledning. då började nån jäkla feg pedofil o orange reflex väst smyga på oss! vi va AS rädda. men Sarah bara  gick runt o skrek som en himmla turk,hahahahaha skrattar åt det nu, men då var det skit läskigt. hade inte kamran med mig för att den inte hade nån batteri, därför får ni ingen bild idag. laddar den nu, så imorgon får ni några små söta bilder. ska för ert vettande vara med Linn imorn! kommer säkert bli kul =) jaja, ska logga in på BDB nu. ses!

           KRAMIZAR ER FAVO-BLOGGERSKA!

Av Dalicei - 4 april 2010 14:04

                VECKAN!!!!!

                                         Jag har inte haft tid att blogga så mycket den sista

                                           tiden. men nu när jag har lov ska jag försöka

                                           att bättre mig!jaja,här är min vecka!!

 

MÅDAG

jag var med Hannes the man o Mårtie också Julia förstås!

    

 

TISDAG

jag hade piano o scouter så det blev inte så mycket med kompiar.

    

 

ONSDAG

det hände mycket den dan. det var tjejkväll på stan, men Mårtie var med ändå som vanligt. innan åt jag pizza med Julia, sedan mötte vi Klaris,Tilda,Crizze.

senare mötte vi My o Jenny. köpte inte så mycket,bara en penna som jag lekte fe med på vägen hem,hahaha!

            

 

TORSDAG

var med Crizze o Julia hos henne. det var super bra väder så vi drog ut till stan o cyklade lite. sedan bestämde vi oss för att sova över hos mig. vi sminka oss till fjortisar,haha! bästa kvällen på AS LÄNGE!!!!

        

 

FREDAG

vi åkte till farmor o farfar för lite påsk firande. var faktisk väldigt kul<3

  

 

 

LÖRDAG

vi var i trädgården och fixa lite under dan,men sen var det för fint väder såå jag klättrade lite i byggstälningen och solade lite där,hehe det var super skönt!<3

fick NEW MOON av mamma också, hon är bara BÄST!!!!!!!!!!<3<3<3

      

 

SÖNDAG

har inget att göra,så jag kommer nog bara vara hemma och ta det lite lungt,liksom. meen, om nån vill göra nåt så säg bara till? 

 

 

 

 

                        KRAM                               

FRÅN

               IDA

                            <3       

Låtar

Omröstning

Ska jag byta blogg namn?
 Ja!
 Kanske...
 Nej!

Sök i bloggen

Presentation


Tjejen bakom bloggen:
Det här är jag.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Språk

www.barbiekiller.bloggplatsen.se

www.juliamedsinkamera.bloggplatsen.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards