mig     och mitt liv

Alla inlägg under maj 2010

Av Dalicei - 27 maj 2010 15:23

Jag har inte bloggar på ett tag. vet ni vad det beror på? jo, för att det är sommer, eller varmt iaf, och då ska man vara ute och röra på sig. det är vad jag har gjort. men idag vill jag ta det lungt. det är bara jag hemma så jag vill bara slappa lite :)

 Jag kommer inte att vara så aktiv med min bloggning under sommarn, men jag ska försöka blogga då och då. och om ni tycker att jag bloggar för lite: besök min twitter @12iAugusti där finns oxå en länk till min BDB

Puss och kram så länge <33

Av Dalicei - 17 maj 2010 17:57

Hej, om ni/du har Twitter så kan ni folow(stavning?)mig där :) jag heter samma sak där som här. Alltså 12iAugusti för er trög fattade.att blogga tar rätt så lång tid så jag har börjat twittra mer nu, för att det gå mycket fortare. om du inte har twitter. SKAFFA!!!! jaja, blev medlem på libress idag. kan ju alltid vara bra om man plötsligt undrar om nåt.

kram!

Av Dalicei - 16 maj 2010 19:18

HEJ! jag har suttit i en halv timme och försökt få min video att komma in i bloggen. men det går inte!! jag ville verkligen visa er men det går inte efter som att jag inte får ut videon på nätet!!!! så jävla arg jag blir!!! kram!

Av Dalicei - 16 maj 2010 18:28

Hej,älsklingar<3 jag är ängtligen klar med min video. Jag hade så tråkigt igår jag gjorde en till. Den tycker jag personligen är bättre. sitter och målar naglarna(det är ett mirakel att jag kan skriva samtidigt). behöver en ny bok oxå, men biblan har stänkt till på Tisdag. bajs.jaja, njut nu lite av min video. okej, jag vet att den inte är så bra men, skit i det. kram!

javascript:;

Jag.WMV

Av Dalicei - 14 maj 2010 18:38

Hej alla! jag är inte klar med videon än. men jag jobbar på det. jag är just nu på vårt landställe vid norrköping :) ville inte hit,men mum&dad tvingade mig :( jaja, pözz på er fjortisar

och hejdå på er normala ;)

Av Dalicei - 12 maj 2010 18:04

Hej! jag vet, jag har inte bloggat på ett SUPER LÅNGT tag. hat inte haft tid, eller ork att göra det. men ska bättre mig nu.

I.a.f jag har bytt adress på bloggen, ska fixa nytt utseednde oxå snart. jag ska nämligen sluta bekymra er om mitt hemskt röriga, och konstiga liv. därför vet jag inte vad som kommer att fylla bloggen. ska fixa en fin vidio snart som jag ska ladda upp en, och så ska jag fixa lite till. och till er som har stått ut med min lilla söta blogg så länge nu, kan jag inte mer än tacka så hemskt mycket<3 love you,all!

kram från ida

Av Dalicei - 4 maj 2010 16:26

Heej,som ni som läser blogg kanske har märkt så har jag inte bloggar på HELA helgen. Det är fö att jag inte hann bara. och så ville jag ha en lite paus. Men ta det lungt. jag har fotat allt jag gjort.nästan iaf,hehe. kommer inte att blogga så mycket denna vecka heller. Men nån dag ska jag göra ett JÄTTE inlägg med massor av bilder och smaskiga detaljer<33

jaja,vi ses!!!! KRAM FRÅN MIG ELLER ALIAS IDA BLOGGERSKAN TILL DENNA BLOGG!!!!<333 =)) =)) =))

Låtar

Omröstning

Ska jag byta blogg namn?
 Ja!
 Kanske...
 Nej!

Sök i bloggen

Presentation


Tjejen bakom bloggen:
Det här är jag.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Språk

www.barbiekiller.bloggplatsen.se

www.juliamedsinkamera.bloggplatsen.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards