mig     och mitt liv

Alla inlägg den 28 augusti 2010

Av Dalicei - 28 augusti 2010 20:42

Helvete! nu fattar jag varför C o J har varit så konstiga! Jag hade missat deras komentarer. Där det stod att dom typ var arga på mig och bla bla bla. Fan, jag känner mig totalt bortgjord(vilket nog är rätt åt mig). Jag skulle inte ha skrivit det där om dom. Jag tänkte inte på att dom skulle läsa min blogg. Jag trodde att ingen läste den längre. Skit, förlåt C&J! jag vill va vän med dig, men du bara sticker, ger mig blickar och ja. allt har bara förändrats på så kort tid. Det är helt jävla sjukt. Jag vill att det ska va som på min b-day. VI. Men det är det inte längre, tydligen. De e alltid nån som känner sig utanför. Fan, det var ju de här jag inte ville skulle ske! Jag låter skäkert helt rubbad också. Snällä,förlåt.

Vet ni? det är tur att man bara har kompisar. Guud, vilken smet det skulle va om man va kär oxå.

Kramar och smaskiga kyssar er Dalicei

  

Låtar

Omröstning

Ska jag byta blogg namn?
 Ja!
 Kanske...
 Nej!

Sök i bloggen

Presentation


Tjejen bakom bloggen:
Det här är jag.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Språk

www.barbiekiller.bloggplatsen.se

www.juliamedsinkamera.bloggplatsen.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

RSS


Skapa flashcards