mig     och mitt liv

Alla inlägg den 30 augusti 2010

Av Dalicei - 30 augusti 2010 18:56

Okej,tjena. Jag har tagit bort dom två inläggen, som fått oväntade och negativa konsikvenser. Som ni kanske förstår.

Jag har börjat haja att blogg en inte är så privat som jag          trodde. Vilket både e synd och bra.

Idag var den efterlängtade dagen då vi skulle på en liten tripp. Vi hade inte tur med vädret, för det rengade då och då. Man fick liksom ta på sig rengkläderna för det regna, och så fort dom var på, var det av igen för då hade det slutat. Knäppt. Dagen hade varit jättebra fram tills jag öppnade min stora fula trut och sa saker jag inte skulle ha sagt. Det jag sa var dumt. Förlåt, ni som blev skadade av mina ord.

Men förutom det hade vi jätte skoj. Hängde med M,K,H,M,S skit najs ;) J<3i love :D

jaja, har är lite bilder:

          

        

Låtar

Omröstning

Ska jag byta blogg namn?
 Ja!
 Kanske...
 Nej!

Sök i bloggen

Presentation


Tjejen bakom bloggen:
Det här är jag.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Språk

www.barbiekiller.bloggplatsen.se

www.juliamedsinkamera.bloggplatsen.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

RSS


Skapa flashcards