mig     och mitt liv

Alla inlägg den 9 september 2010

Av Dalicei - 9 september 2010 19:53

Anton&Affes Släpp mig fri, älskar den låten :)

Av Dalicei - 9 september 2010 19:31

Idag är det(som du kanske vet om du inte vart borta typ hela jäkla året) Torsdag. Jag vet inte, men jag tror jag är där asså. Men Kärleken asså. Jag fattar inte varför han inte fattar!? Han läser min blogg och allt. Men nej, icke sa nicke, de e han för trög för. Jag har inte sagt eller tänkt så mycket på honom, men när folk pratar med honom, känner jag att jag blir arg, och vill gå och putta undan tjejen(som ofta e min bästis,hon gör det inte medvetet!)som står bervid honom. Jag tänker inte på det,men det bara blir så. ibland flörtar jag lite, men han är som sagt var trög. När jag flörta kom jag inte på mig förns efter jag gjord det. Jag gjorde det atomatiskt. Är det att va kär? Nej, jag vet fan inte. Och nu läser förmodligen halva klassen detta. Fan,Dalicei, ibland är du rätt bra korkad asså.

aja, blir inte roliga blider från idag för min kamra strular(inte bokstavligen,haha)

Kyss&Kram (K&K) Dalicei

 Väldigt gammal blid :S

Låtar

Omröstning

Ska jag byta blogg namn?
 Ja!
 Kanske...
 Nej!

Sök i bloggen

Presentation


Tjejen bakom bloggen:
Det här är jag.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Språk

www.barbiekiller.bloggplatsen.se

www.juliamedsinkamera.bloggplatsen.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

RSS


Skapa flashcards