mig     och mitt liv

Alla inlägg den 24 september 2010

Av Dalicei - 24 september 2010 20:26

Idag mina vänner har min underbara klass haft kommunmästerskap. Okej, vi tar om det där. Idag hade vi Km. Mer min stil*me happy* Skulle sovit hos J men allt blev bara skit,sen skulle jag va med J, och gissa vad. Det blev också skit.Fan du vill jag ha dig så jävla mycket. Höra dig skämta,och säga att vi har det bra själva. Men nu är det inte så. Du vet för fan inte ens om att jag älskar dig! Jag har rört vid dig så många gånger, tittat dig i ögonen och tänkt för mig själv "men fatta då! fatta nån gång!",skrattat med dig, vart nära dig x antal gånger,men nej, du fattar inte. Det gör mig så jävla sne. Fast jag tror du läser min blogg,det gör många, så varför inte du? När du har fattat kan du väl skriva en lapp eller skicka ett sms där det står "Jag har fattat". Snälla?

Imorn ska jag iaf iväg på nån jäkla "Cykelutflykt" med familjen...Och nu tydligen med min käre vän Maatiildaa :D Så då kommer dagen bli lite rolig iaf.

Just fan, Idag hade vi Km i friidrott. Kom på delad andra plats :/ Men halv klassen deltog typ inte. Vet varför en av dom inte kunde med dom andra 14 vettjafan. jaja, min kamra sladd är fortfarande bort så de blir en old one idag då

K&K /Dalicei

  

Låtar

Omröstning

Ska jag byta blogg namn?
 Ja!
 Kanske...
 Nej!

Sök i bloggen

Presentation


Tjejen bakom bloggen:
Det här är jag.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Språk

www.barbiekiller.bloggplatsen.se

www.juliamedsinkamera.bloggplatsen.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS


Skapa flashcards