mig     och mitt liv

Direktlänk till inlägg 28 september 2010

F*ck it!

Av Dalicei - 28 september 2010 22:07

Jag vet att han vet. Jag berätta för honom. Sen hade jag gjort misstaget att berätta för en av mina fd-vänner. Så hon gick fram till honom och sa att hon skulle tvinga honom att va tsm med mig! Fan vad jag hatar henne! Sen vurpa jag med cykeln inför honom,och grät. Ni vill inte veta hur larvig jag ser när jag gråter. Ser ut som en förvuxen bebis, dörför gråter jag sällan. Men ni gjorde jag det. Sen verkar han inte gilla mig, så de lilla "förhållandet" vi hade kan man väl säga är kabut(väck)! Och eftersom jag berätta att jag gilla honom är vår vänskap förstörd också. Skit,jävla skit!

Men allt är inte skit,snacka med en av mina bästa killkompisar idag och han sa massa snälla saker. Sen snacka vi om lite viktiga saker också. Han är bara så snäll. Gullig.

Hade IUP-samtal idag, är bra i matten(gångertabellen är ett undantag) så nu letar fröken efter svåra extra uppgifter *Suck*.

Har fått(premunerar)nya Frida tidningen. Och till er som inte läst den... KÖP DEN!! så jävla bra! Bästa nummret på länge. Men en liten miss på postern, vill ha alla tre uppe fast det går ju inte! panik!

jaja, är precis klar med eng. läxan som skulle va klar går kväll. ooops. Skrivit som Katy perry, lite smått så där.

Skit samma

K&K /Dalicei

 

 
 
Klara :))

Klara :))

29 september 2010 14:44

Du ser inte alls ut som en vuxen bebis när du gråter!!!
Och jag tror nog visst att han gillar dej, ge det lite tid bara ;))
Han ä jättesnäll, men jag tror att han tycker att jag är rätt jobbig nu för tiden ;)

http://klaara.bloggplatsen.se

Dalicei

29 september 2010 17:04

Joo!
NE!
AA! :P
(korta ord,stor betydelse)

 
Ingen bild

Johanna

29 september 2010 23:01

Hej Ida,
Vad kul att kunna läsa din blogg. Ska bli spännande och självklart blir jag så nyfiken på vem M är. Jag hoppas att det löser sig och att du kan tyda honom. Det är ju tyvärr så att vi tjejer och killar helt enkelt är från olika planeter, konstigt men sant ;-) Ibland när man tror att en kille inte gillar en så kan det vara raka motsatsen. De har lite svårt att visa vad de känner. Lycka till m M och om det inte går vägen som du vill, kom ihåg: mister du en stå det tusen åter :-)
Hoppas att extra boken i matte kan vara ngn utmaning för dig annars hittar vi ngt annat skoj och utmanande för dig, jobbigt (jag vet) men bra!
/Fröken

Dalicei

30 september 2010 20:10

Hej världens bäste fröken ;D
kul att du tycker så, jag skriver kanske inte så som jag gör på klassbloggen.lite annurlunda,hehe. oh, Mystiska M haha.
Ja, som venus och mars.
mm, jag tror att den bli bra. Kollat lite i den,ser bra ut
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dalicei - 10 augusti 2011 13:57


Tja!   Ibland saknar jag den här bloggen. Men mycket sällan. För det är mycket enklare att dela saker och blogga på blogger. Men aja... Har ni gjort idag då?   puss!   ...

.

Av Dalicei - 9 maj 2011 14:40

Min nya blogg finns på blogger och heter:   www.alicelever.blogspot.com     ps.men kom ihåg att den bloggen inte är för er,utan bara för mig själv. ds. ...

Av Dalicei - 22 april 2011 15:45

Okej,ny ska jag bekänna en sak. Jag har en ny blogg. Inte på bloggplatsen och inte på devote. Eller blogg.se. Den är inte klar än så ni får inte veta vad den heter. Ni kanske får reda på det nån gång. Men med den här bloggen är det så många måsten ...

Av Dalicei - 20 april 2011 18:32

Va med Em&Jenni idag. Kul som alltid :)   Om ni visste vad jag gjorde nu.Goodbye,suckers! ;D ...

Av Dalicei - 17 april 2011 11:23

Haha, igår var jag på bio med Saga och vi såg,aa det kan ni nog gissa, men det var iaf skit bra! :D Lite läskig,kul och spännande hoppas otroligt mycket att det kommer en fortsättning :)  Sätta precis på Spotify,och blev sur pga alla ändringar dom ...

Låtar

Omröstning

Ska jag byta blogg namn?
 Ja!
 Kanske...
 Nej!

Sök i bloggen

Presentation


Tjejen bakom bloggen:
Det här är jag.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Språk

www.barbiekiller.bloggplatsen.se

www.juliamedsinkamera.bloggplatsen.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards