mig     och mitt liv

Alla inlägg under september 2010

Av Dalicei - 20 september 2010 18:28

idag har varit underbar. Var på mitt bästa humör. Vilket "kan inte sitta still"-humöret. Hade min "nya" jacka på mig idag, fick en hejdundarndes komentarer. Städa köket(vilket är mer jobben vad man tror, iaf vårt kök),tömt den fördömda diskmaskinen,lagade voffler till middag,duka,damsög,gjort läxor. Härligt asså. På det humöret blir jag bara på när jag har fått ha sy-slöjd. åh! Vad jag älskar sy-slöjd!  Nu är det visserligen blåsigt och mörkt ute,men tidigare var det faktist jätte soligt och fint.

Jaja, ska gå och se på Filofax nu.

Kram!

/Dalicei

Av Dalicei - 19 september 2010 14:50

BikBok har just nu en kolletion med Lady Gaga. Och en tävling där man kan finna biljetter till hennes konsert! Skynda iväg till deras hemsida,nu!

www.bikbok.se

Kram Dalicei

Av Dalicei - 19 september 2010 12:05

idag är mitt lilla hjärtgull(minsta lillsyster) sjuk. Tycker så synd om henne :( Imorrn är det skola, som faktist ska bli lite skönt. När jag är hemma, bråkar jag bara. Varför har jag inte en bleksate om. Måste jobba med mitt So arbete hgela dagen,så jag vet inte om jag kommer gå utan för dörren. För idag kommer inte ens tidingen.

Funderar seriöst på att börja mode blogga. Har fått nåt släng av mode-sjukan, tycker det är jätte kul. Trots min begränsde graderob. vi får se hur jag gör.

/Dalicei

Ps. Jobbar på en Dalicei-vill-ha-lista. Den kommer nog bli svindyr

Av Dalicei - 18 september 2010 15:46

Igåt var det fest nere i hammnen. Jag var självklart där och kolla läget. Med en död kamra -.- Va lite segt i början, men blev bättre sen. Just nu öser det ner där ute. Blä! Och jag som måste städa mitt rum. Jag kommer ju ingestanns! Vill bara släåga mig i sängen med en skål chips och se på Dirty Dancing.funderar på att dra till Nyköping i morn, men vet ärligt inte. Måste jobba med mina ton vis med läxor. skit samma, c u !

/Dalicei

Ps. Jag vet vem du älskar och det gör ont...

  

Av Dalicei - 17 september 2010 13:55

Av Dalicei - 16 september 2010 16:49

Är tvungen att presentera en av min bäzzors pojkvän:

Isak!

Följ honom på:

www.itoak.bloggplatsen.se

Kram

Av Dalicei - 16 september 2010 16:36

Åhh! Så skönt att det är trosdag.Inga jobbiga syskon, ingen aktivitet efter skolan. Bara diskmaskinen o so som måsten. Ah. Me like. jo, är det ingen som läser min blogg längre? För det är ingen som komenterar *ledsen*. Asså, fy *blip* vad det regnar. Har ni också märkt det? vakna imorse av att det regna så mktet mot fönstret att någon lika gärna skulle ha kunnat kastat liter vis med sten mot fönstret. Imorrn kvälla är det dico med dom äldre. Men jag tvingar mig själv att inte tänka. Läste i en mycket klok bok(säkert av  Meg Cabot) att det är livsfarligt att tänka. Och ju mer jag tänker på det,ju mer förstår jag hur rätt det är. Om jag bara gör så hinner jag inte förstå hur läskigt eller fel det kan va. För på discot kommer vi va yngst. Och många av mina vänner storesyskon kommer vara där. Slutar ett. Komentera vad du tycker, blir glad av råd!

Kram Dalicei

Ps. Matte av slöjar vem du älskar...

Av Dalicei - 15 september 2010 15:43

Min dåliga dag. onsdagen. Har aldrig gillat den dagen.  Just idag regnade som in i helvete på morgonen. Och gissa vad? Vi skulle va ute hela jävla dagen. Så klart -.- Men det sluta regna precis innan vi skulle börja, vilket var bra. Har vart lite sur idag, men va fan! alla har en dålig dag. Ooops,svär lite mycket. Hehe. Imorn åker mina små syskon iväg till ett par vänner några nätter. Ska bli skönt. Kanske fixar inte mig nånstans jag med.

Inga bilder idag efter som jag sitter vid bibblans data,har data förbjud ni vet ;D

Kram på er alla

/Dalicei

  

Låtar

Omröstning

Ska jag byta blogg namn?
 Ja!
 Kanske...
 Nej!

Sök i bloggen

Presentation


Tjejen bakom bloggen:
Det här är jag.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Språk

www.barbiekiller.bloggplatsen.se

www.juliamedsinkamera.bloggplatsen.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards