mig     och mitt liv

Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av Dalicei - 8 oktober 2010 15:17

 Mig typ sjuk. Jätte trött! Har tagit en alvedon men den hjälper ju fan inte! åh! kan inte nån smart jäkel komma på en tablett som gör att huvudverken försvinner? Inte? Nej,trodde väl. Nå väl, idag var Lilly och Klaara sjuka. Är väl jag next,or what? Men måste hålla ut hela dagen. Måste laga middag med mamma,för hon tycker det är så kul och jag älskar henne så mycket så jag skulle kunna gå genom eld och vatten för henne(nu blir det ju lite mindre dramatiskt med en timme i köket). Sen måste jag dra till Em&Jenni för att ha filmkväll. Eller se på film iaf. Och det vill jag verkligen,så det gör jag för min skull. Och det är ju bara max 50m till deras hus(nästan grannar,ett hus emellan). S är trevlig,söt och rolig. Ska kanske statsa,eller bara nära vänskap. Har inte bestämt mig. M gjorde ännu en grej idag som fick mig att känna att jag gillar honom och att jag inte kommer ifrån det i första taget. Det var nog,ska fixa på sv-läxan,som för övrigt är den roligaste läxan av alla man kan få.

/Dalicei

 

Ps. Fick Godkänt på både Eng&Fra-läxan! Jippie! Ds.

Låtar

Omröstning

Ska jag byta blogg namn?
 Ja!
 Kanske...
 Nej!

Sök i bloggen

Presentation


Tjejen bakom bloggen:
Det här är jag.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Språk

www.barbiekiller.bloggplatsen.se

www.juliamedsinkamera.bloggplatsen.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards