mig     och mitt liv

Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Dalicei - 10 oktober 2010 16:10

Du,M, itoak vet.

Igår var jag med itoak och maatiilda. Vi hade väl lite så där lagom kul. Verkar som om att alla var i STHM igår. Messa med M,som var där. Sen kom ett från S som var på väg hem därifrån.  Knäppt. Är på glatt humör. Igår var jag uppe till två(!) och såg på film med lilla pappsen. Helgonet på tv 4,helt jävla skit bra var den. Me like.

Nu lyssnar jag på min alldeles underbara  Daniel Norberg. Han den söta killen i idol ni vet. Hans röst får mitt hjärta att smälta. Lööv him. Har gillat honom sen när jag råkade komma in i tv-rummet och han sjöng High and Dry. Var tvungen att sätta mig,för mitt hjärta smälte så. Så man kan väl säga att jag hejar på honom.

Igår var det städning av mitt rum(tog tre efektiva timmar) och av trädgården. Tycker det blev väldigt fint faktist.

Aja,ha en bra nu. Ska nog läsa vidare i min bok. Dead until dark,första bokeni True blood-serien.

Puss Dalicei

Av Dalicei - 10 oktober 2010 15:32

Fy på dig,Dalicei! Vilken dåligt upptatering! Förlåt,mina älsklingar. Det var ej illa ment. Okej, nu till det roliga. När jag öppnade mejlen(för typ 56sek sen) så hade jag fått 267 st! :O sjukt,och alla var såna där skräpmejl. Så nu har jag att göra. Kommer med ett lägre och mer omfattande inlägg sen!

Puss på er !/Dalicei

Låtar

Omröstning

Ska jag byta blogg namn?
 Ja!
 Kanske...
 Nej!

Sök i bloggen

Presentation


Tjejen bakom bloggen:
Det här är jag.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Språk

www.barbiekiller.bloggplatsen.se

www.juliamedsinkamera.bloggplatsen.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS


Skapa flashcards