mig     och mitt liv

Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Dalicei - 12 oktober 2010 21:13

 God natt

mina älsklingar

<3

Kyss&kram

Dalicei

Av Dalicei - 12 oktober 2010 18:23

Ni som känner mig(eller läst i min blogg,whatever) vet att jag ÄLSKAR scouterna. Och idag är det möte! Så kul vi ska! Finttra tills det gör ont i magen. Haha! C: älskar er tjejor :*  Usch! när jag skriver så här snabbt och knäppt blir det så fult. Smileys över allt och !. Fy,fy...

Lyssar för tillfället ut Daniel Norberg's Who says. Längatar till fredag då jag får något nytt att lyssna ut.

aja,söta,sockersöta C kommer snart. Hon har färgat håret, SKit snyggt! lite rock och Hailey Williams. Löööv it.

Kyss på er,gullungar!

Dalicei

Av Dalicei - 12 oktober 2010 16:42

Är att tittar på nån video som en kompis la upp på F. Helt okej.

Okej, hade pianolesson to day. Ska kanske spela i kvaren på Torsdag. Rösta vad du tycker. I så fall ska jag spela Can Can.

Har tråkigt. Varför? Jo,för jag vet att jag har massa saker att fixa innan jag måste dra till scouterna. Jippie! Ska ha hantverk :)

Men alltså...Nej,jag vet inte. Du vet,men du gör inget! Kan du för fan snacka med mig,åtminståne?! Nej,tydligen inte. Störda,ungjävel. Vill hata dig,men älskar dig mer varje dag. Den låttexten passar så himmla bra just nu.

Kramar och kyssar

/Dalicei

Låtar

Omröstning

Ska jag byta blogg namn?
 Ja!
 Kanske...
 Nej!

Sök i bloggen

Presentation


Tjejen bakom bloggen:
Det här är jag.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Språk

www.barbiekiller.bloggplatsen.se

www.juliamedsinkamera.bloggplatsen.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards