mig     och mitt liv

Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Dalicei - 13 oktober 2010 20:27

  Tror jag ska krypa upp i sofan nu och glo på TV

Finns inte så mycket kul att gör på datan just nu

Och det är ingen som komenterar

Eller sms:ar med mig

Då finns alltid TV:n där för mig

Je't amie TV:n

God natt alla

Och hoppas vi ses imorn

Dalicei

ME

Av Dalicei - 13 oktober 2010 16:15

Hey,lovers. Vart i skolan idag,många sjuka dock. Not good.

Jag stör mig på att alla är så jäkla seriösa.  "ett skratt frölänger livet" remember? Verkar inte så. jo,när vi ändå är inne på remeber. Idag skulle jag hämta lillsy. Det glömde jag. Jag glömde min LILLS! så mamma och jag cykla och hämta henne sen vid tre. inte bra,Dalicei,inte bra alls.

Nu leker hon på mellanvåningen och jag och LilllB är här upp. Han spelar Wii. Spelnörd,liksom. Men är inte ALLA killar det? Så han är väl normal antar jag.

Lyssnar på JP(johan plam) och han är faktist rätt okej. Lite som Tokio Hotel. "All the time in the world" så fin låt,så fin text.

Haha, nej nu vet jag inte vad jag ska skriva. Hej då,maybe?

Kyss&Kram(passar bättre)

Dalicei

...

Av Dalicei - 13 oktober 2010 06:43

    God morgon,männskor

(och andra varelser)

Hoppas ni sovit gott

De har jag :D

Kom nyss ur duschen

Nån mer som vakat?

Kram & Kyss

Dalicei

  

Låtar

Omröstning

Ska jag byta blogg namn?
 Ja!
 Kanske...
 Nej!

Sök i bloggen

Presentation


Tjejen bakom bloggen:
Det här är jag.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Språk

www.barbiekiller.bloggplatsen.se

www.juliamedsinkamera.bloggplatsen.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards