mig     och mitt liv

Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Dalicei - 15 oktober 2010 20:29

Hej mina darlings. Idag är första fredagen på VÄLDIGT länge jag sitter hemma. Men jag bara ORKADE inte gå ut ikväll. Några av mina vänner år på fest,känns lite surt men men.

Det var Vampire Diareis igår. Om ni missade det,titta nu!

Kyss och Kram

Dalicei



Ps.Nästan allt har löst sig ,fem timmar senare. Ds.

Av Dalicei - 15 oktober 2010 14:02

Just nu är jag så himmla ARG  men för vad fattar jag inte. Blev så sur när mamma skicka ett sms och sa att jag måste cykla och hämta min små syskon hos en kompis. Istället för att bara gå till mammas jobb och hämta dom där. Det är dubbelt så långt till kompisen-.- Så jag ringde upp henne och sa"Jag tänker hel no gå till ***** och hämta dom!!" och massa andra saker. Så nu får jag inga bullar och hon är skita sur på mig! Fan vad hemskt livet är.

Imorse började inte bra,cyklade och väskan rammla av cykeln. Mitt i gatan,och en bil fick vänta på att jag skulle ställa ifrån mig cykel och sen hämta väskan. Sen fasnade cykel på nåt himmla sätt i stengslätt. Nej,dagen började inte bra och det blev inte bättre kan jag säga. Blivit som ingorerad hela f* dagen. och när jag skulle logga in. Gissa vad säkerhets koden var? FUCK! det stod FUCK. Helt otroligt.

Måste hämta tvätten(istället för små syskon) nu.

Kyssar och kramar

Dalicei

ps.Idag skulle ha vart min tur dag engligt horoskåpet! 

Låtar

Omröstning

Ska jag byta blogg namn?
 Ja!
 Kanske...
 Nej!

Sök i bloggen

Presentation


Tjejen bakom bloggen:
Det här är jag.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Språk

www.barbiekiller.bloggplatsen.se

www.juliamedsinkamera.bloggplatsen.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards