mig     och mitt liv

Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av Dalicei - 16 oktober 2010 23:11

 ...Gör DU uppe så här sent,va? ;)

Vi plockade som så känt,svamp idag

så tog en svamp-macka och åt.

Det var ett misstag

Kunde inte sova så satte på en film.

Tur & Retur.

Rätt cool faktist,även fast man inte tror de.

Just nu ligger jag i sängen och svär över att jag inte har webbkamra. SH*T,azzå

Sov gott nu då!

Puss Dalicei

 

Ps.Har inte fått något godnatt sms ikväll. *sårad* Ds.

Av Dalicei - 16 oktober 2010 15:38

Nu är jag hemmaaaa igen. Okej, var bara bort ett par timmar,but whatever. Kom egentligen hem för typ TVÅ timmar sen,MEN (med stort men) jag har suttit och fixat med SO-läxan(som för ovanlighetens skull var svår) som jag nu är väldigt nöjd med. Och den förbaskade Engelska läxan. Dom där Do&Does går bara inte in i mitt lilla huve,är redan fullt. HAHA XD nej men, det funkar inte. Ska be mamma kolla på den ikväll. Har inte så mycket med att nämna förutom att jag måste börja med att städa Världens äckligaste rum. Nämligen mitt.

kyss och kram

Dalicei

 

Av Dalicei - 16 oktober 2010 10:45

Nu måste jag få veta vilka det är som läser min blogg :) så lägg en komentar om du brukar läsa den,om du bara  råkade komma förbi är det ju en fin start att börja.

Komentera och läs!

Dalicei

Av Dalicei - 16 oktober 2010 09:01

Hej kära vänner! Idag ska jag ut i skogen ett par timmar och plocka svamp.  Så kommer inte kunna blogg då. Kram på er och ha en fin dag!

Puss Dalicei

Låtar

Omröstning

Ska jag byta blogg namn?
 Ja!
 Kanske...
 Nej!

Sök i bloggen

Presentation


Tjejen bakom bloggen:
Det här är jag.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Språk

www.barbiekiller.bloggplatsen.se

www.juliamedsinkamera.bloggplatsen.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards