mig     och mitt liv

Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av Dalicei - 17 oktober 2010 10:24

ajajaj, brukade ha 17 besökare, nu har jag bara 4 (!?). Vad är det alla håller på med?! sabbar min bloggis? Nu tror jag ni måste ta och börja sitta vid datan mera. Fy,så nyttiga ni är som inte loggar in på datan och kollar bloggar. Haha, nu när jag gör typ tre/fyra inlägg varje dag.

vaknade av att jag hörde den fina,fina introt till "hipp hurra! för här kommer BUMBI-BJÖRNARNA! stuttsar fram egenom sagorna,å vi får följa med! å vi får följa meeeeed". Älskade det när jag var liten,still liked. Haha nej,men har inte sätt det på typ två tusen år känns det som. Och så råkar man vakna av deras intro. Sjukt.

Men igår, var det nån som såg Bert Ljung göra bort sig i famtomen kostym? inte? Då måste jag säga att ni missade något. för även om pogramet är as gammalt, så var det inget annat än SKIT KUL!

Nej, måste ta och sätta på mig kläder nu.

Puss på er! :*

Dalicei

 

Låtar

Omröstning

Ska jag byta blogg namn?
 Ja!
 Kanske...
 Nej!

Sök i bloggen

Presentation


Tjejen bakom bloggen:
Det här är jag.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Språk

www.barbiekiller.bloggplatsen.se

www.juliamedsinkamera.bloggplatsen.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards