mig     och mitt liv

Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av Dalicei - 19 oktober 2010 21:29

Rubriken är ett nytt ord jag lärt mig i min bok. Mycket långt.

Har kollar runt lite på några bloggar. Då märkte jag att många har tagit mitt ord "bildspel" när man laddar upp mer än två bilder.Cool man känner sig (A).

Idag kom H&M katalogen. En liten. Även om det kanske inte syns så ÄLSKAR jag just nu mode&skönhet. Är typ nån fas jag är inne i,för brukar aldrig gilla det annars. Och igår kom Ellos. Så imorn när jag inte har några bestämda aktiviteter(förutom tömma disk,hänga tvätt m.m) så ska jag NÖRDA med stort N dom. Plus dom jag fått tidigare i år. Najs vett ni!

Idag har det össt ner. Skita mkt regna,blev så blöt när jag cyklade fem minuter att jag var tvungen att åka hem och byta kläder. Nu bor jag nära skolan så det gjorde inget men stressit  blev det,ochi nte så snyggt heller. Även om mammsis kanske tycker det.

Åhnämenherredumingudinna ! vad långt det blev.

Bye Bye,kysses and sky

Dalicei

Låtar

Omröstning

Ska jag byta blogg namn?
 Ja!
 Kanske...
 Nej!

Sök i bloggen

Presentation


Tjejen bakom bloggen:
Det här är jag.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Språk

www.barbiekiller.bloggplatsen.se

www.juliamedsinkamera.bloggplatsen.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards