mig     och mitt liv

Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Dalicei - 20 oktober 2010 20:21

Hej på er! Har just bakat klart dom sista kakorna till Dicot. Mummsiga dom ser ut! är sådanna där chakkakor med oboy i vissa,kakao i andra. Önskar jag kunde visa för er,men som vanligt har klumpiga jag tappat bort sladden(igen).

Idag skulle ju vara min lediga dag. Just,SKULLE men så blev det inte. Är just nu bara glad över att vi strunta i träningen. För ärligt, även om det är kul att åka och träna så skulle vi nite ha hunnit. Okej, detta har jag gjort idag:

13.30: slutar skolan men stannar kvar och slöjdar trä för jag ligger efter.

14.55: Går hem med Em,snackar serious talk.

14.15: mamma kommer hem från jobbet.

15.00: sätter oss i bilen och mot BOKHANDEL!! :D

15.20: Mot Coop,ut med H&M paket

15.30: Hämtar små syskon.

16.30:Hemma,tömmer diskmaskinen

17.30: äter mat

18.30: ätit klart,sätter mig och läser

19.15: BAKAR!

20.30: Bloggar

Fullspeckad dag,va?

Puss på er

Dalicei

  

Ps. Slänger in en bild på min älskade sis,Liza,darling jag älskar dig<3   

Av Dalicei - 20 oktober 2010 14:17

 ...zombi! :o Så himmla trött jag var idag har jag inte var på länge(7dagar) Maatiildaa var sjuk idag :( samma sak med Klaara.

Snackade med min,och bara min Em på vägen hem, om saker som alla vill veta. Allt från killar till mobbning(är det långt?). Det är det jag älskar så himmla mycket med henne. Att vi inte behöver göra så mycket för att ha trevligt.

brrrrum,säger kaffekokarn som kokar kaffe till universums BÄSTA mamma. usch! nu gjorde nåt äckligt ljud som gläb! LÄSKIGT! med  stort L.

Jag låter nog som värsta nörden nu men... Jag är kär...i SO! Det är bara så sjukt intressant och coolt. Nån som är med mig? :)

Idag(eller hela veckan ska jag nog säga) har jag kommit två personer närmare i klassen. Två som i vanliga fall inte brukar va med så mycket. Tummen upp för det

Dalicei

Låtar

Omröstning

Ska jag byta blogg namn?
 Ja!
 Kanske...
 Nej!

Sök i bloggen

Presentation


Tjejen bakom bloggen:
Det här är jag.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Språk

www.barbiekiller.bloggplatsen.se

www.juliamedsinkamera.bloggplatsen.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards