mig     och mitt liv

Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av Dalicei - 21 oktober 2010 19:55

Idag har varit(som alla andra dagar tydligen) full speckad(mycket roligt ord). Nu lyssnar på Taylor Swift skiva Fearless. Nörda den som tusan för typ ett år och texterna sitter än.

Har valt vad jag ska ha på mig på dicot imorn. Säger inte vad men ledtrådar är:

*Är min lillsyrras

*ingetdera(ord från boken jag läser nu)av vad jag tänkt först

Men nu laddar jag kamran så bilder kommer ni få,mina älsklingar.

Måste skynda nu. Vampire diareis börjar om 2 minuter!!!!

Dalicei

Av Dalicei - 21 oktober 2010 15:55

Har hela,dumma världen fått orange-sjukan,or what? Är då så skönt att bara läsa bloggar(speciellt min egen,lilla ego jag).

 

Tihi,jag byter stil på min text x) Haha,okej de var inte kul men så whuut? Jag har så MYCKET att göra och tänka på. Vissa saker kan jag inte nämna för er bloggläsare. Men mycket är det...

 

Hänt nåt kul då? TELL ME!

 

Dalicei

 

Ps.Skriver mer sen. Måste tömma diskmaskien Ds.

Låtar

Omröstning

Ska jag byta blogg namn?
 Ja!
 Kanske...
 Nej!

Sök i bloggen

Presentation


Tjejen bakom bloggen:
Det här är jag.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Språk

www.barbiekiller.bloggplatsen.se

www.juliamedsinkamera.bloggplatsen.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards