mig     och mitt liv

Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av Dalicei - 25 oktober 2010 16:26

Trodde och hoppades på massa komentarer om hur ni tyckte min BERÄTTELSE var. Men icke då! inte EN enda. Skärp er för tusan -.-

Idag hade min fina lilla skola FN firande. Japp,och min klass höll i de. Själv var jag inte på scenen,fotagrafen talar. Men ni som gjorde de var superduper duktiga. Mina bilder blev tyvärr inte så bra som jga hade hoppades på. Blir som små bubblor överallt. Måste skaffa ny kamra. Åh, när jag ändå är inne på de. Mum&Dad hade tänkt ge "små barnen"(hoppas dom inte läser!!) varsin data,och då¨undrade om jag också ville ha en. Jag sa nej. Då frågade han om jag villa ha nåt annat speciellt. Sa nej även där. Men nu vet jag vill ha...SYSTEMKAMRA från Cannon. Men tyvärr vet jag att jag ALDRIG kommer få de,så de är redan hopplöst. Kan kanske hoppas på lite bidrag?snälla?

Idag hade vi kära,kära syslöjd. och vett' ni vad? min BYXOR är klara. Blev mysisbyxor,vita med svarta giraffer på. Nice,asså.

Har kommit på en ny rolig min jag gör typ hela tiden. Nämligen blick med en ögat och snett leende och nåt klick liknande ljud med munnen. As KUL!

Kyssar och Kramar

Dalicei

    

Dagens klädsel:

Treggins från H&M(syns inte på bilden)

Tisha också från H&M

Mössa från Gnise

Väska vet inte

Skor från Happpapis

Mysis från mig själv

  

Kören

  

Två fina vänner

  

Fler fina vänner

  

MÅNGA vänner

  

Kan inte se perfekt ut jämmt ;D

  

www.Klaara.bloggplatsen.se Tjejen som bjuder på sig

  

några klasskamrater

  

www.Itoak.bloggplatsen.se med BFF?

  

Dom flesta från klassen. Alias Dom flesta av mina älsklingar :*

 

Jag och snygga www.barbiekiller.bloggplatsen.se

  

Låtar

Omröstning

Ska jag byta blogg namn?
 Ja!
 Kanske...
 Nej!

Sök i bloggen

Presentation


Tjejen bakom bloggen:
Det här är jag.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Språk

www.barbiekiller.bloggplatsen.se

www.juliamedsinkamera.bloggplatsen.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

RSS


Skapa flashcards