mig     och mitt liv

Alla inlägg den 30 oktober 2010

Av Dalicei - 30 oktober 2010 13:29

vakna varelser med en dator i närheten. Som ni vet är jag VÄLDIGT morgon trött. Och VÄLDIGT bokmalig av mig. Så går natt läste jag ut Om jag kunde drömma i serieformat. Och  har ny duchat,blivit  sjuk,fått i mig en tablet så jag mår bättre och sätta på datan. plusa på ett skita stort bråk med dad så har du min morgon.

Hur var er morgon? :)

Jag hatar att  vara deppig när det är fint vänder ute(som det är nu). Då blir jag bara extra deppig för att jag inte kan gå ut. Därför ÄLSKAR jag när det regnar. Plus att jag får ha mitt fina regnställ från H&H eller vad det nu hette...

I alla fall. Idag ska jag ägna mig åt läsning. Vilken bok tycker DU jag ska läsa?

Go ask Alice?

eller

Kyssen?

puss och kram

Dalicei

Låtar

Omröstning

Ska jag byta blogg namn?
 Ja!
 Kanske...
 Nej!

Sök i bloggen

Presentation


Tjejen bakom bloggen:
Det här är jag.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Språk

www.barbiekiller.bloggplatsen.se

www.juliamedsinkamera.bloggplatsen.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS


Skapa flashcards