mig     och mitt liv

Alla inlägg under oktober 2010

Av Dalicei - 7 oktober 2010 17:47

Är med underbara barbiekiller(c). Har lånat många fin böcker på bibblan. Ikväll MÅSTE jag öva på franska och  engelska glosorna. Kan inte sjuta(stavning?) upp det längre. Men måste va en god vän och finnas till för en av mina fina,söta flickvänner(misstålk!). haha, strunt sammma. Inga bilder idag.

DAlice

Av Dalicei - 6 oktober 2010 16:14

...Älsklingar så har vi möblerat om i vårt klassrum. Mycket trevligt. Nu har vi 20 platser istället för 30,en stor grön matta så man kan drömma sig ut(när man egentligen ligger ner på den och räknar matte),mysshörna,litet bord med ljus,data rad,små "korgar" kommer inte på vad dom kallas och så är karteden väck! Det är vad vi gjorde idag. På So timmen, annars har vi haft matte, där det har blivit OTROLIGT tyst sen man fick ha med sig mp3 och lyssnar på. Då hela klassen sitter med nickande huven och hörlurar och lyssnar på UNDERBARA Green day. Som för övrigt är världens BÄSTA band. Så klart hade jag kamran med mig, så här kommer bild spelet,trevlig kväll!:

ps. Om jag ser sur ut är det för att jag försökte se allvarligt elr för att jag var på väg atts ommna,om jag ser ful ut så får ni försöka leva med det precis som jag.Ds

                                              

Av Dalicei - 5 oktober 2010 19:22

Hallå,Hallå! Idag har jag fått en sak klar för mig. Jag gillar två, Sjukt! Men vem vilja JAG ha? Snögubben,flaggstången,finnen eller spelnörden? Svårt asså. Och nej, jag kommer inte berätta vem som är vem. Men blogg är lite så. Kodad om ni fattar. Men det är ett måste.

Åh! Just nu lider jag av Byx&Pengarbrist, sammtidigt av Vill-ha-sjukan. Mycket svårt detta. LIDER. Nu har jag iaf gått och kärat ner mig i Linex. Det började med att jag gillade deras tv-reklam. Nu ÄLSKAR  jag den. Förut gillade jag bara deras märke Heart Qick, nu älskar jag ALLA märken. Sjukt. Men kolla ändå in på deras hemsida

www.linex.se

Här är lite bilder  på vad jag just i skrivande stund vill ha:

      

Ps. Fick KP idag. Där dom har ett repotage om kropp&knopp. HELA 6 SIDOR. Läs och skratta! Ds.

Av Dalicei - 4 oktober 2010 19:44

                                                                                                                                              

Av Dalicei - 4 oktober 2010 15:12

...Njuta av ett BIG-BIG foto-inlägg. Men nu är jag på den fasta och lägger inte upp bilder och sånt på den. Så kom tillbaka vid fem eller 8. KRam!

 

ps. lärt mig en forkortning till världens bästa L8. HAHA! fattar ni? XD ds.

Av Dalicei - 3 oktober 2010 16:41

Jajamänsan! Vi vann Kohornet.  Vi slog våra kära gensta och nyköping vänner :P

Igår hade vi så jävla kul. Vi körde Skp(Sanninga,konka eller procent). Och jag fick reda på en hemlig beundrare,haha. Nej, men vi stängde in oss(9st) i en 2km stort rum. Sen sov vi fem pers där också. Mysigt värre,asså. Sen snacka vi från skit till pussar och kramar. Men sen vid ett snaret var vi tvungna att lägga oss. Tyvärr. Men som tur är vann vi! nananana. Hoppas ni andra hade en alldeles uunderbar helg ni också. Skulle ha lagt upp bilder, men har fortfarande inte hittar min sladd.

whatever

k&k/Dalicei

Av Dalicei - 2 oktober 2010 09:27

Japp! Idag ska jag och www.barbiekiller.bloggplatsen.se på hajk. Idag är det Dust-återträff, imorn är det de kända käda Kohornet. Som vi så klart kommer vinna ;)

Jag hoppas att ni alla får en fin fin helg så ses vi på söndagkväll,eller Måndag.

K&K /Dalicei

Av Dalicei - 1 oktober 2010 20:31

Ska ju bort på scouthajk imorn, men vet inte vad jag ska ha med mig! Panik/ångest? Som fan asså. Har bara pakat en halv full väska, vilket tror jag ar glömt nåt. Juste! regnkläderna. lite godis, måste jag åka ner och köpa imorn,för nu har alla affärerna stängt, och allt annat ligger utan för mitt rum. Tror det är allt. Ni får påminna mig annars ;)

Lyssna på Green day. Världens bästa band. Jag ÄLSKAR dom, deras musik,texter, stilen! Allt!

K&K /Dalicei

Låtar

Omröstning

Ska jag byta blogg namn?
 Ja!
 Kanske...
 Nej!

Sök i bloggen

Presentation


Tjejen bakom bloggen:
Det här är jag.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Språk

www.barbiekiller.bloggplatsen.se

www.juliamedsinkamera.bloggplatsen.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards