mig     och mitt liv

Alla inlägg under oktober 2010

Av Dalicei - 1 oktober 2010 17:54

Fan dig! Dra nånstans där jag slipper dig och din jobbiga komentarer! Killen jag menar börjar på M(inte den M). Han gick i vår skola förut,men inte längre. Ser honom ibland på stan,eller på skolan han går i nu. Han för i helvet,hatar honom.Till honom:

Jag vet att du tycker jag är tjock, jag vet att du tycker jag är ful,jag vet också att du tycker jag är äcklig. Varför? Jo,du har sagt det till mig,din ungejävel!

Hängde med M&S efter plugget, men kom hem tidigt för nästan hela familjen är typ sjuka. Så då tröst åt vi tillsammans. mamma för en sak,syskonen för en annan. och så vidare.

Sprang varvet på tid idag, gick väl okej tycker jag. ingen världskatasrof. Men heller inte någon höjdare.

Nå har ni iaf nåt att fundera över.

K&K /Dalicei

 

Ps. Ska bort både lördag & söndag. Syns sen!

Låtar

Omröstning

Ska jag byta blogg namn?
 Ja!
 Kanske...
 Nej!

Sök i bloggen

Presentation


Tjejen bakom bloggen:
Det här är jag.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Språk

www.barbiekiller.bloggplatsen.se

www.juliamedsinkamera.bloggplatsen.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards