mig     och mitt liv

Alla inlägg den 1 november 2010

Av Dalicei - 1 november 2010 13:52

Fanns typ bara merde(haha så kul) på tv så satte mig och spela barn-pc-spel istället. men tröttna.

Jag vill bara säga,om ni rensar era hem/rum från böcker så tar jag gärna emot böcker. fick ett par riktigt gammla nyss av en gammal vän som min lillbro fick ett vitt skåp av till sitt nya rum.

för ett tag sen frågade jag vilken bok jag skulle läsa. Blev Kyssen av Jacqueline Wilson. Jag tycker den är SÅ BRA :D ni bara måste läsa den. är om en tjej,som är kär i sin bästis. Men sen så kan verkligen i bästisen älska henne tillbaka. mycket underhållande. men inget speciellt,om du letar efter det.

Kram Dalicei

Av Dalicei - 1 november 2010 11:06

När kompisarna inte svarar eller finns där. Du gör du det,tv:n<3

okej,fett stört. Har inte hunnit koppla in min tvså det blie mum&dad's. Puss på er så länge.

Av Dalicei - 1 november 2010 10:43

Idag hade jag tänkt va med lite vänner. För mamma o de andra är nånannanstans. Så,nu jag berätta VÄLDIGT beskrivande. jag vakar av mamma säger attt dom ska dra,men att de finns frukost i kylen.  när dom har gått. går jag upp :D käkar lite gröt(endast 130 kalorier,tog det från kissie haha)sen messar jag en kompis. inget svar. messat en annan. inget svar. frågar en tredje. ett nej. Vad är de som hänt?! är jag helt obetydlig eller?! Så om du inte har något att göra. Kravla dig över till mig. Alla vet väl ar jag bor? bra,syns sen.

Puss Dalicei

Låtar

Omröstning

Ska jag byta blogg namn?
 Ja!
 Kanske...
 Nej!

Sök i bloggen

Presentation


Tjejen bakom bloggen:
Det här är jag.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Språk

www.barbiekiller.bloggplatsen.se

www.juliamedsinkamera.bloggplatsen.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards