mig     och mitt liv

Alla inlägg den 7 november 2010

Av Dalicei - 7 november 2010 20:57

Min älsklingar! Hej igen! har inte bloggat på så jä*la länge,har verkligen saknat er<3 iaf,jag har skaffat mig ett liv(wow) och det livet är mycket smärtsammt. Jag vet att jag låter så himmla dum och jag vet inte varför jag känner så här. men inte förns nu har jag fattat hur Bella kände sig i New Moon när Edward lämmnar henne. Så känns det nu,fast hon hade det värre såklart. För det var MER mellan henne och Edward än det är mellan  mig och min nästan-kille(ord taget ur serien House of night). jaja,måste överleva ett tag till.

Nu hoppar jag om kring i min långlång kjol! så kul de ÄR. det tsm med ett enkelt linne,SÅ SNYGGT till och med på mig.

eftersom jag inte har bloggat har jag fotat,men lägger bara upp några nu,så får ni mer sen. men så här såg mitt lov ut:

Lördag:ut med mina saker ut mitt gammla rum.

Söndag:Måla mitt nu rum

Måndag:in med alla saker

Tisdag:sov hos my

Onsdag: läs:GARDEROB

Torsdag: STHLM here i come! först Historiska museeum med fd grannar,sen ikea.

Fredag: super lugn och skön vila-dag

Lördag: träffa Em,Jenny,Celine(?)och Julia. oh,juste Nessa & vella oxå!

Söndag:slappa,och mat-dag

De va mitt lov. här kommer bilder och komentarer:

  mitt gammla!

pinglans nya!

  Ny ögonskugga

My

      My<3

   busiga jag :P

  Tihi   Grrr   Green Day!!!

     

Älskar poserna

     Behöver jag förklara? Vita ögon,säger det dig nåt? -.-

     Galning<3

    ME

 Sen tog jag hand om mina kläder...hehe

 

           om ni ville se,så förstår jag er.

men jag var ju på museeum oxå!

           

Puss o godnatt

/Dalicei

 

ps. Håller på med ett nytt tema ds.                 

Låtar

Omröstning

Ska jag byta blogg namn?
 Ja!
 Kanske...
 Nej!

Sök i bloggen

Presentation


Tjejen bakom bloggen:
Det här är jag.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Språk

www.barbiekiller.bloggplatsen.se

www.juliamedsinkamera.bloggplatsen.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards