mig     och mitt liv

Alla inlägg den 10 november 2010

VD!

Av Dalicei - 10 november 2010 21:48

Hejsan!

har vart på gymmet ikväll med mammas vännina och mamma. Nu ska vi ta och se på Vampire diaries. Alltså,mamma och jag :)

 

Sov gott,läsare<3

 

/Dalicei

Av Dalicei - 10 november 2010 18:19

Hej alla glad,och Saga   (haha misstolk varning)

Idag hade vi bild-träslöjd. Vilket är precis som det låter. En blandning av de båda ämnena. Mycket tråkigt alltså -.-

Imorrn ska det tydligen va ett föräldrarmöte,fast MED barn. uppfanns inte "föräldrarmöten" för att barnen INTE skulle va med?

Just nu är jag en JÄTTE BUSY kvinna som chattar med två personer på Faceboook.

idag tog jag hand om min lill syster sammtidigt som jag var med Em & Itoak.bloggplatsen.se . Var det nån osm visste att Isak(itoak) är VÄLDIGT bra med barn? han tog hand om min lill syster typ hela TIDEN och hon verkade hel nöjd med det. Själv tyckte jag bara det var skönt   

Imorrse han jag med Kissies.se tips om ett glas citronvatten på morgonen,en halv timme innan du äter för att få igång matsmältningen. + Det hjälper att gå ner i vikt. Två bra punkter.

Sen har jag chekat in en ny vinter jacka. Rött ska de va!

Och lånat nya böcker på Bibblan!

Min kamra strular och datan med,så inga fina bilder idag inte.

 

pussi puss

/Dalicei

 

Låtar

Omröstning

Ska jag byta blogg namn?
 Ja!
 Kanske...
 Nej!

Sök i bloggen

Presentation


Tjejen bakom bloggen:
Det här är jag.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Språk

www.barbiekiller.bloggplatsen.se

www.juliamedsinkamera.bloggplatsen.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards