mig     och mitt liv

Alla inlägg den 12 november 2010

Av Dalicei - 12 november 2010 20:21

HAHA just nu är jag så himmla(jag bättrar mig,de e ingen svordom  ) när jag köpte min rosa tutch(stav?) mobil från LG följde det inte med nån sladd så jag kan ladda upp bilder. Men jag har sparat dad's gammla nokia sladd(av nån andledning). Har väl alltid hopats att det nån dag ska funkt mellan Nokia och LG(HAHA) och nu till grejen,DET FUKNAR! jag är så GLAAAAD! Så nu ska ni få se en bild på er favo-rock tjej   (jag ÄLSKAR den smileysen)!

Btw,var nervös för att träffa den Onde M på bussen idag,vilket jag också gjorde. Men inget hände jag jag är rätt stolt över mig att  jag tog bussen ändå. Fast jag visste att han skulle ta den.

Btw 2,har för annat haft en bra dag idag-iskolan.När jag kom hem fick jag inte internet att funka så jag satte mig och läste. Men vet ni VAD?! jag SOMMNADE! så TRÖTT jag var. Sen hade mamma gjort hemgjord pizza(de e emot min diet men fy så gott det är! åt massa!)   

 

 

pussi puss

 

/Dalicei

  

Tagen med min mobb. Sebbes snygg,snygga keps    i'm löööööving it   

Låtar

Omröstning

Ska jag byta blogg namn?
 Ja!
 Kanske...
 Nej!

Sök i bloggen

Presentation


Tjejen bakom bloggen:
Det här är jag.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Språk

www.barbiekiller.bloggplatsen.se

www.juliamedsinkamera.bloggplatsen.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS


Skapa flashcards