mig     och mitt liv

Alla inlägg den 13 november 2010

Av Dalicei - 13 november 2010 21:05

Japp! imorrn är det Farsdag igen. Nån som fixat nån till son käre far? Jag har iaf gjort det. Ett fint kort med en söt dikt på. Ni får en bild på den senare(imorrn). Ifall dad skulle(mot all förmodan) logga in på min blogg.

Har nyss duchat och sitter ni i (igen) i långkjol och linne. Nytt denna gång. En blå kjol med toner som bilr mörkare längre ner och en matchande linne med knut i nacken och (även den är blå) med vita blommor.

Ett par söta vänner var precis här. Men en inbjudan till spa-kalas. Som jag även ska få slagga på   

 

 

pussi puss

 

 

/Dalicei

Av Dalicei - 13 november 2010 13:19

Försöker jag att få ut Rihannas låt Only Girl ur mitt huve. Hur? jo,jag lyssnar på massa annat,som t.ex:

OCH:

Med mera...


Pussi puss


/Dalicei



Ps. Njut av klippen! Och var glad att jag inte bara tog Green day   Ds.

Av Dalicei - 13 november 2010 11:56

HAHA! Två minuter kvar tills klockan är prick 12   

Och nej, jag har itne sovit ända fram tills nu -.- jag vaknade faktiskt vid elva. Av en stor puss från min älsklings bääbis   

Nu ska jag och Mum & bäääbisen kanske dra ner  på stan och kolla jacka. Funderar på en vit och röd skidjacka. Nice,vettni!

Hörs mer senare.

 

pussi puss

 

/Dalicei

  

 

Låtar

Omröstning

Ska jag byta blogg namn?
 Ja!
 Kanske...
 Nej!

Sök i bloggen

Presentation


Tjejen bakom bloggen:
Det här är jag.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Språk

www.barbiekiller.bloggplatsen.se

www.juliamedsinkamera.bloggplatsen.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards