mig     och mitt liv

Alla inlägg den 14 november 2010

Av Dalicei - 14 november 2010 13:48

   Guuuud! Idag är jagg bara SÅ tröööööt. Årkar inte göra nåt. Men om typ en timme eller så är jag världens piggaste och gladaste. Brukar va så -.- Jag är en SÅÅ morgon sur/trött person! Världens värsta egenskap,ett tips är att inte gå i närheten av mig på morgonen. Jag lovar. Men å andra sidan är jag superduper pigg på kvällen    tufft,va?

 

Jaha,då har även jag sett TOP GUN. Mum&dad's favofilm,eller en av dom iaf. Den var så SEG i början,men det blev bättre. Men det var en aning jobbigt att se den. Tyvärr.

För er som inte vet vad TOP GUN är kan jag berätt att det är filmen era mammor såg minst 7(!) gånger på bio för att se den ökände TOM CRUISE. Den som alla tyckte var så snygg. Men som jag bara förstår till 20%.Där han spelar en dom bäste piloterna i hela USA. Tillsamans med sin vän Goose,kommer in på Top Gun. En "skola" för bara dom bästa av dom bästa. Men har har en speciellt sett att flyga...

Han blir (så klart) kär i en va sina lärare. Som han först möter på en bar(vilket alla vet vad de betyder...) och som sen nästa dag dyker upp på en av lekionerna. Detta leder till en HEMLIG STÄMLAD romans. Men en dag dör Goose och Maverick blir helt omstäld. Han fölorar fokus på allt. Men upptäcker också att Charlie är hans livs kärkel. Tillslut blir han hjälte,OCH får behålla sin drömkvinna.

Lång beskivning,jag vet, men tycker det behövdes.

        

Jag   

   

Mitt Farsdag-kort. Hur såg erat ut?

 

Pussi puss

 

/Dalicei 

 

Låtar

Omröstning

Ska jag byta blogg namn?
 Ja!
 Kanske...
 Nej!

Sök i bloggen

Presentation


Tjejen bakom bloggen:
Det här är jag.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Språk

www.barbiekiller.bloggplatsen.se

www.juliamedsinkamera.bloggplatsen.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards