mig     och mitt liv

Alla inlägg den 17 november 2010

Av Dalicei - 17 november 2010 16:01

Hej,darlings!

Jag har dataförbjud,men whuutever? Okej,de kommer jag få sota för sen...

Igår var jag och min bästa vän Em med om en bilolycka. Jag HATAR det ordet. Alla tror det var jätte farligt,fast det inte var de! Inte ett sår nånstanns. Jag blev påkörd av en bil. Men det är inte så farligt som det låter. Jag tycker så SYND om Em som blev så chockad. Jag fattade typ inget,och såg inte så mycket. Sen kom typ brandbilen,polisen,ambulansen och massa andra som hade sett vad som hänt. Blev ttyp stop på vägen. Sen åkte vi jätte fort till akuten,och jag blev rönkad och fick drop. HAHA XD låter stört med än sen...

Nu måt jag bra och Em oxå,vi är faktist oss henne nu. Du kan läsa mer på SN.se men den var inte helt rätt. Vi SKrattade åt den förut.

aja,slänger in en bild på era olycksfåglar

  

Pussi puss

 

/Dalicei

Låtar

Omröstning

Ska jag byta blogg namn?
 Ja!
 Kanske...
 Nej!

Sök i bloggen

Presentation


Tjejen bakom bloggen:
Det här är jag.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Språk

www.barbiekiller.bloggplatsen.se

www.juliamedsinkamera.bloggplatsen.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards