mig     och mitt liv

Alla inlägg den 22 november 2010

Av Dalicei - 22 november 2010 17:35

Kära läsare!

 

Skolan

Jag & Hannes ät klara med vårt SO-protjekt(fråga inte mig hur det stavas-.-) Och vi gick igenom ma-provet. Hade rOOOOOOliga Textil-slöjd med Lilly(om de e ok att jag kallar dig så?)

+ Jag stannade kvar och fixade på mitt modelhus som sak va klart tills nu, för vi har utsällning.

 

Mitt privat liv vet ni nästan allt om. Så att skriva något smaskigt om det går inte för tillfället,men man vet aldrig. Sist jag sa så blev jag uppring och hoppsanhejsan så kom jag inte hem för än klockan elva. menmen, de är kalla tider just. Om ni fattar vad jag menar alltså...

 

Pussi puss puss!

Ska ni läsa lite novellar i gammla exemplar av FRIDA som jag fått av en vännina!OCH så klart kolla bloggar!

 

 

/Dalicei

 

Låtar

Omröstning

Ska jag byta blogg namn?
 Ja!
 Kanske...
 Nej!

Sök i bloggen

Presentation


Tjejen bakom bloggen:
Det här är jag.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Språk

www.barbiekiller.bloggplatsen.se

www.juliamedsinkamera.bloggplatsen.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards