mig     och mitt liv

Alla inlägg den 23 november 2010

Av Dalicei - 23 november 2010 18:15

Jag hatar verkligen tisdagar -.- Först och främst så har vi språk. Och då måste man knalla över halva stan, med snövind i fejan. Och sen, om man är lat och tar bussen. Får man skäll -.- Och om man väntar på en vän, som tydligen redan är framme, och bestämmer sig för att ta en annan buss,som nästan alltid går annars. Så går det inte NÅN buss. Exakt det hände idag. Plus att vi hade gympa. Gynnastikstationer. Snurra runt på en pinne framlänges och baklänges, kullibyttor,göra "volter" i ringar och rep. ALLT SÅNT SOM JAG INTE KAN! Okej,lärde mig kullibyttor idag då,men ÄNDÅ!

När man kommer hem måste man skynda,skynda! För jag måste in genom dörren,hinna äta,backa upp idrottskläderna och sen ner med pianoboken. På FEM minuter. SEDAN fort iväg till tomta. OCH det hjälper INTE att det är skit HALT ute. Och att man inte har nån cykel, för den paja när jag blev påkörd förra veckan. GUUUD! livet är otroligt.

iaf,nu måste jag se till att få skjus till scouterna. För usch vilket väder! Aldrig att jag går ut nu!

Kanske skriver mer sen! Pussi puss

   Nya jackan!

 

Kramisar<33

 

 

 

/Dalicei

Låtar

Omröstning

Ska jag byta blogg namn?
 Ja!
 Kanske...
 Nej!

Sök i bloggen

Presentation


Tjejen bakom bloggen:
Det här är jag.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Språk

www.barbiekiller.bloggplatsen.se

www.juliamedsinkamera.bloggplatsen.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

RSS


Skapa flashcards