mig     och mitt liv

Alla inlägg den 24 november 2010

Av Dalicei - 24 november 2010 19:48

God kväll,mina darlings!

 

Har just varit på utställning av hela skolan. Mina småsyskon hade gjort allt från jättar till husbrander. Lite varitiaon kan man väl säga. Och själv klart fick jag frågan "var det du som blev på körd?" ett visst antal gånger *himmlar med ögonen*. Jaja, sen hade borsan missuppfattat en del,så på nåt sätt "kom han bort". Som tur är har han sin snälla,snälla storasyster. Som självklart kommer och hjälper honom att komma rätt. Okej, nu måste jag sätta mig och göra lite annat viktigt. Men här kommer lite bilder från dagen!

 

    Det där huset har faktiskt jag gjort!     Jag!      Christine

 

 

Pussi puss!

 

 

 

/Dalicei

Av Dalicei - 24 november 2010 17:26

Onsdag är just nu moi's favodag. Köpte pressent till eventet på fredag, då träffa jag Christine(barbiekiller.bloggplatsen.se) Och vi tog in på ett café och gjorde franska läxor. Mys,mys^^ Sen träffa jag lite vänner,två hade vart hos frissan och fixat sig. Snygg,snyggt. Drog ännu sen ARE(haha mitt ord) till bibblis. Där jag gav ett förslag till bok dem kunde köpa. Sen bar det av hem. Kollade upp en sajt där jag kanske ska köpa lite smycken.

Nej, nu måst ejag skynde mig till kvaren. Ska se mina småsyskons utsällning!

 

Pussi puss!

 

/Dalicei

Låtar

Omröstning

Ska jag byta blogg namn?
 Ja!
 Kanske...
 Nej!

Sök i bloggen

Presentation


Tjejen bakom bloggen:
Det här är jag.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Språk

www.barbiekiller.bloggplatsen.se

www.juliamedsinkamera.bloggplatsen.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards