mig     och mitt liv

Alla inlägg den 28 november 2010

Av Dalicei - 28 november 2010 18:55

Nej, det gjorde jag faktiskt inte   

I fFREDAGS var det ju spakväll hos Em&Jenny. Vi hade kul. Christine,Julia,My,Em,Jenny och jag. Självklart händer en olycka,inte bra alls. Men vi lyckades rädda kvällen ändå.  Sen var det otur att jag behövde gå och lägga mig tidigt(ca 01.00) för jag skulle ju på dop dagen efter. Men det belv väl bra ändå. Brukar inte vara med My,Julia och Christine så mycket(undrar varför? dem är ju AS shyssta ju) så jag visste inte riktigt vad jag kunde säga, och inte säga. Fast jag tror nog att det gick bra. Kollade lite på film,badade jacutzzi(stav?) och åt hur mycket godis och chips som HELST! Trodde aldrig att jag kunde äta så mycket    Men det var gott...Haha

LÖRDAG:  Dop på schemat. V-ljung. Trodde det skulle bli bOOOring, men som tur var fanns det lite "ögongodis" ^^   

Men när vi kom hem så typ KOLAPSADE jag. Blev helt slut körd och bara la mig i soffan på övervåningen, och SOMMNADE! Vaknade typ tre timmar senare med halsont och snuva. På kvällen käkade jag ÄNNU MERA chips med mum&dad och kollade på film.

SÖNDAG: Ska sälja på marknaden,så upp tidigt. Lite strul med snön som kommit,men vid elva står jag,Celine,Linnéa och Ulle klara att förse köpare med nygrillade korvar. Mys,mys.

När jag gjort klar mitt pass tog jag en sväng runt alla stånden med mum och lill-sis. Kom hem med paket till alla i familjen och tre godis påsar    Resten av dagen har bara varit "stämmnings full". Med varm choklad med grädde och lussekatter,u get it.

Nu bilder:

                    

Och ny ansiktsmasker:

     

Hej då!

 

pussi puss

 

 

 

/Dalicei

  

Låtar

Omröstning

Ska jag byta blogg namn?
 Ja!
 Kanske...
 Nej!

Sök i bloggen

Presentation


Tjejen bakom bloggen:
Det här är jag.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Språk

www.barbiekiller.bloggplatsen.se

www.juliamedsinkamera.bloggplatsen.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

RSS


Skapa flashcards