mig     och mitt liv

Direktlänk till inlägg 7 december 2010

Otroligt!

Av Dalicei - 7 december 2010 21:18

Allt är ta mig *** otroligt just nu. Ska FÖRSÖKA att få det att hänga ihop nu...

IDag var det språk, vilket betyder långa vägen till skolan. Men det gick super bra faktiskt. MEn kände mig som värsta skolkarn när alla tittade konstigt(?) på mig på franskan. Sen tynger en "kall mur" mig och en vanligtvis kär vän(fast det kan ju bara ha varit att personen hade en dålig dag?). SEn var idrotten, skit jobbig(eller iaf upp värming två) och sen skulle vi köra badminton eller pingis. Ja, det säger sig ju själv. Jag+sport= inte bra. Och med racket OCH boll blir ju ÄNNU värre. Tycker fan(måste sluta svära) synd om MY som fick spela med mig.

Sen så följde jag med Matilda hem. Var där i typ tio minuter bara, skulle ju till pianolektion sen ;) Sen gick jag tillbaka till MATILDA så gick vi tsm ner till centrum, där vi mötte ISAK (B för er som vill veta)och KLARA vi fikade supersupersuper länge. Sen var jag tvungen att sticka hem. Mötte CHRISTINE och JENNIFER på vägen.

När jag hemma fick jag skynda mig med att äta och öppna dagen paket i min kalernder. Och GISSA vad jag fick?!?!?! det två sista böckerna(dom sitter ihop,för er som inte vet) i VAMPIRE DIAREIS SERIEN! Blev JÄTTE glad.

Okej, scouter. Vi hade super kul(som vanligt) flumma, "kasta" tårta och gick upp 8 kilo. Med andra ord, vi bakade. När vi bakat klar skulle vi ju äta upp det. Mmmms! Jag och SAGA satt och "gossip:ade" och YLVA och MAJA drabbades av den så berömde SKRATTSJUKAN. Mycker allvarligt. Celine hade tårta på golvet, och alla skrattade när hon TOG UPP DET och ÅT(!) det sen. Golvet kan inte ha varit städat på tvp 200 år eller nåt. Vad VENDELA gjorde? Jo, hon dekorerade tårtan med STÖRSTA inlevelse,hehe. LINNÈA vet jag inte vad hon gjorde, men jag vet vad hon INTE gjorde. Ett ord: DISKA

SJukt mysig dag, för att vara TISDAG alltså.

 

Pussi puss!

 

/Dalicei

 

Ps. HÖr av er om ni har några åsikter om mina inlägg. Det är faktiskt kul att veta. Och ja, jag vet att allt inte är posetivt.Ds

DEt här är en sommar bild på stället jag fikade på idag. Fast nu är det ju VINTER

 
 
Ingen bild

My o-h din bästa vän

8 december 2010 15:02

Det var inte alls synd om mig som fick spela med dig , det var snarare synd om dig som var tvungen att spela med mig för jag sköt elaka bollar så fy på dig
p.s du är min bästa vän jag vet att jag kan säga allt till dig och du är världens snällaste person och några andra till söta lila ida du är min bästa vän

Dalicei

11 december 2010 11:21

Älskligs My

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dalicei - 10 augusti 2011 13:57


Tja!   Ibland saknar jag den här bloggen. Men mycket sällan. För det är mycket enklare att dela saker och blogga på blogger. Men aja... Har ni gjort idag då?   puss!   ...

.

Av Dalicei - 9 maj 2011 14:40

Min nya blogg finns på blogger och heter:   www.alicelever.blogspot.com     ps.men kom ihåg att den bloggen inte är för er,utan bara för mig själv. ds. ...

Av Dalicei - 22 april 2011 15:45

Okej,ny ska jag bekänna en sak. Jag har en ny blogg. Inte på bloggplatsen och inte på devote. Eller blogg.se. Den är inte klar än så ni får inte veta vad den heter. Ni kanske får reda på det nån gång. Men med den här bloggen är det så många måsten ...

Av Dalicei - 20 april 2011 18:32

Va med Em&Jenni idag. Kul som alltid :)   Om ni visste vad jag gjorde nu.Goodbye,suckers! ;D ...

Av Dalicei - 17 april 2011 11:23

Haha, igår var jag på bio med Saga och vi såg,aa det kan ni nog gissa, men det var iaf skit bra! :D Lite läskig,kul och spännande hoppas otroligt mycket att det kommer en fortsättning :)  Sätta precis på Spotify,och blev sur pga alla ändringar dom ...

Låtar

Omröstning

Ska jag byta blogg namn?
 Ja!
 Kanske...
 Nej!

Sök i bloggen

Presentation


Tjejen bakom bloggen:
Det här är jag.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Språk

www.barbiekiller.bloggplatsen.se

www.juliamedsinkamera.bloggplatsen.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards